چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۲۲
کد مطلب : 16302

سفر وزیر ارشاد به قم بدون دیدار با مراجع تقلید

قم نيوز : قم نیوز: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا به قم سفر می‌کند اما در این سفر بر خلاف انتظار، با هیچ یک مراجع تقلید دیدار نمی‌کند.
سفر وزیر ارشاد به قم بدون دیدار با مراجع تقلید
به گزارش قم نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم، علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا صبح به همراه محمد عبدالستار السید، وزیر اوقاف سوریه به قم سفر می‌کند.
برنامه رسمی این سفر، شرکت در اختتامیه دومین جشنواره ملی فیلم اشراق با موضوع روحانیت و حوزه‌های علمیه است که ساعت 9 صبح فردا در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود و جنتی سخنران ویژه آن است.
اما با وجود اینکه دفتر تنی چند از مراجع تقلید، تنها چند صد متر با محل اختتامیه جشنواره فاصله دارد، به گفته منابع آگاه از جزئیات سفر جنتی، برنامه ای برای دیدار مراجع عظام تقلید، پیش بینی نشده است.
به نظر می‌رسد عامل اصلی عدم دیدار وزیر ارشاد با مراجع تقلید، نپذیرفتن وی از سوی مراجع است زیرا صحبت‌هایی که اخیرا از وی نقل شده ، سبب ناراحتی زیاد در بین مراجع تقلید، علما و متدینان حوزه علمیه قم شده است.
دور قبل سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به قم، با دیدار با مراجع عظام تقلید همراه بود و وی با اکثر مراجع تقلیدی که در قم حاضر بودند، دیدار و با آنان صمیمانه گفت و گو کرد.
انتهای پیام
https://qomnews.ir/vdcb5fb8.rhb0gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما