سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : 16261
از صبح امروز صورت گرفت

آغاز به کار جشنواره فیلم اشراق در قم

قم نيوز : قم نیوز: دومین جشنواره فیلم اشراق در سینما وتوس با حضور راه‌ ‌یافتگان به بخش مسابقه این جشنواره به مدت 3 روز آغاز به کار کرد.
آغاز به کار جشنواره فیلم اشراق در قم
حجت‌الاسلام علی کمساری امروز در حاشیه آغاز به کار جشنواره فیلم اشراق در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: دومین جشنواره ملی فیلم اشراق از هفتم آبان‌ماه به میزبانی سینما وتوس قم در مدت زمان سه روز با حضور راه یافتگان به بخش مسابقه آغاز به کار خواهد کرد.
 
وی افزود: فیلم‌های منتخب در سه سانس صبح، عصر و شب در سینما وتوس قم، اکران شده و در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
 
معاون فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی استان قم شمار آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره را در مدت زمان فراخوان شده، مورد توجه قرار داد و افزود: 406 فیلم کوتاه در موضوع‌های مطرح شده به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این شمار 160 فیلم مربوط به طلاب بوده است.
 
وی به بررسی‌های کارشناسی آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره توسط هیئت انتخاب اشاره کرد و ادامه داد: در بررسی نهایی هیئت انتخاب 70 فیلم، فیلمنامه و انیمیشن را شایسته حضور در بخش مسابقه معرفی کردند.
 
کمساری با بیان اینکه مراسم اختتامیه این جشنواره روز نهم آبان‌ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در این مراسم از سه فیلم ساخته شده درباره روحانیت در سینمای حرفه‌ای تقدیر صورت می‌گیرد و ویژه‌نامه‏‌ای که در آن نظریات کمیاب متخصصین حوزوی در رابطه با هنر هفتم «سینما» جمع‌آوری شده است عرضه می‌شود.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcfy0dy.w6dvvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما