پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : 16312
سردار احمدی‌مقدم:

اهتمام ناجا به برگزاری دوره‌های بصیرت/پلیس شایسته نظام تربیت می‌کنیم

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: برگزاری دوره‌های بصیرت ناجا گام نخست برای رسیدن به پلیس شایسته و بایسته متناسب با نظام اسلامی است.
اهتمام ناجا به برگزاری دوره‌های بصیرت/پلیس شایسته نظام تربیت می‌کنیم
 به گزارش قم نیوز، اسماعیل احمدی‌مقدم صبح امروز در حاشیه بازدید از مرکز بصیرت ناجا در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه این مرکز برای پنجمین سال متوالی فعالیت‌های خود را دنبال می‌کند بیان کرد: در گذشته فعالیت‌های ناجا در زمینه برگزاری دوره‌های بصیرت به صورت مجازی دنبال می‌شد ولی با گسترش فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی انجام شده هم‌اکنون مرکزی ویژه این امر را با جدیت دنبال می‌کند.
 
وی با اشاره به اینکه شهر مقدس قم از نظر فرهنگی و مذهبی دارای ظرفیت‌های بسیار گسترده‌ای است بیان کرد: برگزاری دوره‌های بصیرت در قم موجب بهره‌مندی کارکنان ناجا از این ظرفیت‌ها می‌شود.
 
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اهتمام پلیس به شایسته‌گزینی بیان کرد: نظام شایسته‌سالاری در نیروی انتظامی جریان داشته و به دنبال این هستیم که پلیس شایسته و بایسته در نظام اسلامی داشته باشیم.
 
احمدی مقدم ضرورت تربیت نیروهای کارآمد برای تحقق این هدف را مورد تاکید قرار داد و گفت:‌ در این زمینه در ابتدای راه قرار داریم و برگزاری این دوره‌ها ابتدا با حضور نیروهای عالی آغاز شده و بعد مدیران ارشد و مدیران کلانتری‌ها نیز در این دوره‌ها شرکت کردند.
 
وی با اشاره به اینکه دوره‌های بصیرت ناجا به یک هفته خلاصه نمی‌شود تصریح کرد: تامین محتوای مورد نیاز از طریق کتاب و استمرار این دوره‌ها نیز مورد توجه قرار گرفته است.
 
فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه 13 هزار نفر از نیروهای ناجا در رده رئیس کلانتری و بالاتر هستند، گفت: چند‌ برابر این تعداد هم در مراکز استان‌ها مشغول به فعالیت هستند که برگزاری دوره‌ها برای همه مد نظر قرار گرفته است.
 
وی افزود: شرط نخست کسانی که وارد ناجا می‌شوند شرکت در دوره‌های بصیرت در قم است و برگزاری این دوره‌ها گام نخست برای رسیدن به پلیس شایسته و بایسته متناسب با نظام اسلامی است.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcci1qs.2bqes8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما