شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : 16343
رئیس هیئت ووشو استان قم:

چشم‌انداز ووشو قم کسب مدال از بازی‌های آسیایی 2014 است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت ووشو استان قم گفت: یکی از مهمترین اهداف ما در برنامه‌های کوتاه مدت هیئت ووشو کسب مدال از مسابقات ووشو بازی‌های آسیایی سال آینده میلادی خواهد بود. خبرگزاری فارس: چشم‌انداز ووشو قم کسب مدال از بازی‌های آسیایی 2014 است
چشم‌انداز ووشو قم کسب مدال از بازی‌های آسیایی 2014 است
 به گزارش قم نیوز، مهدی اردستانی امروز اظهار کرد: نخستین برنامه اجرایی ما در مدت زمان کمتر از یک هفته از پذیرش مسئولیت هدایت هیئت ووشو استان قم برگزاری رقابت‌های قهرمانی استان و انتخابی تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی کشور است.
 
وی با اشاره به کیفیت برگزاری این مسابقات ابراز داشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده توسط کمیته مسابقات هیئت ووشو استان قم این رقابت‌ها با هدف شناخت برترین ووشوکاران قمی اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور که در آذر ماه به انجام می‌رسد، در روز جمعه دهم آبان ماه در خانه ووشو قم برگزار شد.
 
رئیس هیئت ووشو استان قم با بیان اینکه ووشو قم در سال‌های اخیر رشد و پیشرفت بسیار خوبی داشته است اضافه کرد: مطمئنا ووشو قم با تلاش و همت عزیزان توانمندی که برای این رشته دلسوزی می‌کنند، خیلی زود توسط جوانان برومند خود برای ورزش قم و کشورمان افتخار آفرینی می‌کند.
 
وی با بیان اینکه کمتر از یک سال به بازی‌های آسیایی 2014 در کره جنوبی باقی مانده و هدف ما کسب سهمیه تیم ملی در این رقابت‌ها است ادامه داد: ووشو در سال گذشته با کسب مدال نقره مسابقات جوانان جهان برای ورزش قم افتخارآفرین شد و یکی از مهمترین برنامه‌های ما در آینده این است که همواره شاهد درخشش ووشوکاران قمی هر دو بخش آقایان و بانوان در مسابقات لیگ، قهرمانی کشور و میادین برون مرزی باشیم.
 
اردستانی همچنین بیان داشت: با توجه به اینکه باشگاه‌های فعال در ووشو قم در کنار فعالیت در امر آموزش استعدادهای نوجوان و جوان آینده‌دار بخش پسران، به آموزش و تربیت دختران مستعد این رشته ورزشی می‌پردازند، ووشو قم در بخش بانوان نیز رشد خوبی خواهد داشت.
 
وی تاکید کرد: برای توسعه ووشو قم در بخش بانوان در کنار تیم‌های رده‌های سنی مختلف نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان بخش پسران و آقایان، تلاش می‌کنیم اعزام‌های مختلف در همین سطوح سنی در بخش دختران و بانوان به مسابقات لیگ و قهرمانی کشور انجام شود.
 
رئیس هیئت ووشو استان قم عنوان داشت: در سه دوره‌ای که از رقابت‌های لیگ دسته اول ووشو مردان باشگاه‌های کشور سپری شده است، قم دو دوره در لیگ دسته اول حضور داشت و شانس خوبی برای صعود به لیگ دسته اول داشت و ما تلاش می‌کنیم بار دیگر با ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر ووشو قم، یک تیم قوی در این رقابت‌ها به میدان برود.
 
وی بیان کرد: به زودی شاهد درخشش ووشوکاران قم در سطوح مختلف تیم‌های ملی ووشو نیز خواهیم بود چرا که این ظرفیت در ووشو قم وجود دارد و آنها می‌توانند در هر دو بخش بانوان و آقایان برای ورزش قم افتخار آفرین باشند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcgww9q.ak93t4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما