سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : 16866
روزهای 18 تا 21 آذر‌ماه

تالوکاران قم در پیکارهای قهرمانی کشور به مصاف حریفان می‌روند

قم نيوز : قم نیوز: تالوکاران قمی از 2 هفته دیگر در مسابقات ووشو یقهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای کسب مقام و راهیابی به تیم ملی با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.
تالوکاران قم در پیکارهای قهرمانی کشور به مصاف حریفان می‌روند
به گزارش قم نیوز، قرار است بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون ووشوی کشورمان رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در روزهای هجدهم تا بیست و یکم آذرماه با شرکت برترین‌های کشور در فرم‌های مختلف به انجام برسد.
 
در حالی که فدراسیون ووشو یکشورمان هیئت ووشوی استان لرستان را به عنوان میزبان برگزاری این پیکارها انتخاب کرده است، لرستانی‌ها در شهر خرم‌آباد از تالوکاران استان‌های مختلف میزبانی می‌کنند و در نهایت برترین‌ها به تیم ملی راه خواهند یافت.
 
هیئت ووشوی استان قم نیز به منظور اعزام بهترین‌های حال حاضر ووشوی قم به این دوره از پیکارها اقدام به برگزاری مسابقات انتخابی کرد و این رقابت در بخش تالو با جدال مدعیان کسب عناوین برتر در چهار رده سنی به انجام رسید.
 
این در شرایطی است که نفراتی که در این رقابت‌ها موفق به کسب عنوان قهرمانی سبک‌های مختلف شدند با نظر کمیته فنی هیئت ووشوی استان قم به عنوان تیم منتخب ووشوی قم در بخش تالو در رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشورمان شرکت می‌کنند.
 
با برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط هیئت ووشوی استان قم نفرات برتر این مسابقات که آبان‌ماه در سالن کانون فرهنگی ورزشی شهید بهشتی قم به انجام رسید برای رسیدن به پیراهن تیم ملی در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشوی کشورمان با رقیبان سایر استان‌ها با یکدیگر مسابقه دادند.
 
رقابت‌های انتخابی ووشوی قم در بخش تالو در تمام رده‌های سنی بخش آقایان یعنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد و تمام امکانات لازم برای برگزاری این مسابقات فراهم شده بود تا رقابتی جذاب و با کیفیت بین شرکت کنندگان به انجام برسد.
 
در پایان این دوره از پیکارها و در بین برترین‌های رده سنی نونهالان، در فرم چانگ چوان مجتبی واسعی در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد در حالی که در این فرم سید محمدرضا موسوی مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و عرفان رعنایی به رتبه سوم بسنده کرد.
 
همچنین در همین رده سنی و در اجرای فرم جی ین شو مقام نخست به آرش تقی لو رسید در حالی که در اجرای فرم دائو شو این مهدی برازنده بود که بالاتر از دیگر رقبا در جایگاه نخست ایستاد و مقام قهرمانی پیکارهای انتخابی ووشوی قم در بخش تالو را به دست آورد.
 
در بین برترین‌های رده سنی نوجوانان و در اجرای فرم نن چوان به ترتیب امیرمحمد قلیچ‌خان، محمدحسام پارساخو و محمدمهدی خیرالله‌زاده، در اجرای فرم نن گوئن امیرمحمد قلیچ‌خان، در فرم چانگ چوان ابوالفضل ابراهیمی و در اجرای فرم چیانگ شو بار دیگر ابوالفضل ابراهیمی به عنوان برتر دست یافتند.
 
در بین برترین‌های رده سنی جوانان و در اجرای فرم چانگ چوان به ترتیب احمد عمویی، امیرحسین علیزاده و محمدحسین محسنی نسب، در فرم دائو شو محمدامین کچویی و محمدحسین محسنی نسب، در اجرای فرم نن چوان محمدرضا اسکندری و علی برازنده، در اجرای فرم نن دائو محمدرضا اسکندری، در اجرای فرم نن گوئن علی برازنده و در فرم دائو شو رده سنی بزرگسالان هوشنگ ارمکان به مقام‌های برتر نائل شدند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcg379q.ak9334prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما