يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : 17255
در رقابت‌های قهرمانی کشور

بانوی قمی به مدال برنز ووشوی دختران کشور دست یافت

قم نيوز : قم نیوز: ووشوکار قمی با قرار گرفتن در جایگاه سوم موفق به کسب نشان برنز رقابت‌های ووشوی قهرمانی دختران رده سنی نوجوانان کشور شد.
بانوی قمی به مدال برنز ووشوی دختران کشور دست یافت
به گزارش قم نیوز، حضور بانوان در رشته‌های رزمی از نکات جالب و قابل توجه است و ورزش‌هایی نظیر کاراته، تکواندو، جودو،‌ ووشو و سبک‌های مختلف ورزش‌های رزمی از جمله رشته‌هایی محسوب می‌شوند که بانوان قمی در آن در سطح قهرمانی در ورزش حضور دارند.
 
در طول سال نیز بانوان ورزشکار قمی در رشته‌های مختلف رزمی به پیکارهای قهرمانی و لیگ این رشته‌های رزمی اعزام می‌شوند و در سال‌جاری موفقیت‌های قابل توجهی را در سطح لیگ و قهرمانی کشور برای ورزش استان قم کسب کرده‌اند.
 
یکی از رشته‌هایی که بانوان موفقی در آن فعالیت می‌کنند، رشته ورزشی ووشو است که رقابت‌های آن در سطح قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رده‌های سنی مختلف به میزبانی تهران و در آکادمی فدراسیون ووشو واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران با حضور برترین‌ها برگزار شد که حاصل تلاش تیم اعزامی بانوان قم در رده سنی نوجوانان یک نشان برنز بود.
 
در حالی که در پایان یک هفته مبارزه و نمایش تیم‌های شرکت کننده از استان‌های مختلف، سرانجام تیم تهران (الف) توانست عنوان اولی 2 بخش تالو و ساندا را به نام خود ثبت کند در حالی که ووشوکاران این تیم با کسب 2 طلا و سه برنز بر سکوی نخست قرار گرفتند و تیم اصفهان با 2 طلا روی سکوی دوم ایستاد و در نهایت تیم البرز با یک طلا، 2 نقره و یک برنز به عنوان سومی رسید.
 
این دوره یکی از بالاتر سطوح رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان دختر در سال‌های اخیر بود که با شرکت برترین‌های این رشته ورزشی در تهران برگزار شد و بعد از یک هفته رقابت، قهرمانان و افراد برتر اوزان مختلف خود را شناخت.
 
در این دوره از رقابت‌ها ووشوکاران استان‌های مختلف حضور داشتند که در نهایت تیم اعزامی هیئت ووشوی استان قم توانست با کسب یک نشان برنز به کار خود پایان دهد در حالی که این مدال را معصومه شفایی در اجرای فرم جین‌شو به دست آورد.
 
در وزن دوم این دوره از مسابقات ووشوی قهرمانی دختران نوجوان کشور که تنها نشان برنز برای تیم ووشوی قم به دست آمد، معصومه شفایی دختر آینده‌دار ووشوی قم با وجود ارائه حرکات دیدنی و بعد از زهرا کیانی از اصفهان و روژین برین از گلستان در جایگاه سوم ایستاد و به مقام سوم و نشان برنز رسید.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcji8ev.uqeaizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما