دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 16373
آیت‌الله کعبی در گفت‌وگو با فارس:

ملت ایران با صلابت شعار «مرگ بر آمریکا» را سر می‌دهد

قم نيوز : قم نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به عدم تغییر موضع ایران در برابر آمریکا گفت: موضع ما در برابر آمریکا تغییر نکرده و با صلابت، استحکام و یکپارچگی ندای «مرگ بر آمریکا» سر خواهیم داد.
ملت ایران با صلابت شعار «مرگ بر آمریکا» را سر می‌دهد
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله عباس کعبی امروز با اشاره به 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان خط امام خمینی(ره) اظهار کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به عنوان انقلاب دوم نام گرفت و در واقع خصلت استکبارستیزی ملت ایران را زنده کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: این واقعه روح تازه‌ای به حرکت انقلابی ملت ایران بخشید و سازشکاران را زمین‌گیر کرد و افکار پلید دشمن را بیشتر افشا کرد.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: 13 آبان نقطه عطفی بود تا معلوم شود دشمن شماره یک ملت ایران آمریکا بوده و آمریکا شیطان بزرگ محسوب می‌شود.
 
وی تصریح کرد: پس از افشای آنچه در لانه جاسوسی می‌گذشت و جنایات، توطئه‌ها و ظلم‌هایی که در لانه جاسوسی برملا شد، ملت ایران در مبارزه علیه استکبار و خصلت استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی مصمم و جدی شدند.
 
کعبی با بیان اینکه در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا مشخص شد که آمریکا نماد شیطان، ظلم و جنایات است گفت: حرکت دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به صورت خودجوش انجام شد که تایید امام و ملت را به همراه داشت.
 
وی خاطرنشان کرد:‌ با تسخیر لانه جاسوسی ملت ایران انسجام بیشتری پیدا کردند و روحیه خودباوری،‌ خوداکتفایی،‌ دین‌باوری و مبارزه با فساد در تسخیر لانه جاسوسی نفس تازه‌ای گرفت و نیروهای متعهد، کارآمد و انقلابی روی کار آمدند.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان داشت: از جمله برکات مهم تسخیر لانه جاسوسی این است که نقطه کسب اطلاعات برای دشمنان کور از بین رفت و اکنون 35 سال است که آمریکا سفارت، ‌لانه و جای پا ندارد.
 
وی خاطرنشان کرد:‌ لانه جاسوسی آمریکا مرکز هدایت، حمایت و پیشبرد برنامه‌های ضد انقلابی و ضد ملت بود که به لطف الهی آمریکا در توطئه‌هایش با تسخیر لانه جاسوسی‌اش به شکست سنگین خورد.
 
کعبی عنوان  داشت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نقطه عطف احیای روحیه استکبار ستیزی ملت ایران بود و با انتشار اسناد و کتاب‌های آمریکا، ضربه محکمی بر شخصیت کاذب و فریبکارانه آمریکا وارد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: امروز آمریکا هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد و این تحریم‌ها با مقاومت ملت ایران علیه خود آنها تمام می‌شود.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به عدم تغییر موضع ایران در برابر آمریکا گفت: موضع ما در برابر آمریکا تغییر نکرده و با صلابت، استحکام و یکپارچگی ندای «مرگ بر آمریکا» سر خواهیم داد.
 
وی یادآور شد: کار سفارت آمریکا در کشورهای دیگر جاسوسی و تحقیر ملت‌هاست و حتی جاسوسی آمریکا علیه متحدانش در کشورهای اروپایی و غربی بر ملا شده است.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcjttev.uqemazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما