دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب : 16370
رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار:

"مرگ بر آمریکا" یک شعار مردمی و فوق جریانات دیپلماتیک است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار گفت: ادبیات دیپلماتیک و راهکاهای آن راه خود را می رود اما جریان مردم ایران، جریانی برای بیدارسازی توده ها است.
"مرگ بر آمریکا" یک شعار مردمی و فوق جریانات دیپلماتیک است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام مهدی طائب، درباره تداوم شعار مرگ بر امریکا در ادبیات مردمی اظهار کرد: مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار یک حرکت انقلابی از سوی مردم است.م است.
 
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه برخی عنوان شدن شعار مرگ بر آمریکا در راهپیمایی‌ها تندروی می دانند، افزود: این افراد با چنین اظهار نظراتی یا در جهان سیاست و اهل سیاست نیستند و یا می دانند اما می خواهند خلاف واقعیات عمل کنند.
 
وی تصریح کرد: بحث مذاکره‌ای که در دستور کار دولتمردان است هیچ ارتباطی با روال مردمی ندارد، حرکت علیه استکبار جهانی و مرگ بر آمریکا یک شعار مردمی و انقلابی است که بالادست و فوق جریانات دیپلماتیک است.
 
طائب کلام دیپلماتیک را در سطح جهانی جدای از ادبیات مردمی دانست و گفت: ادبیات دیپلماتیک و راهکاهای آن راه خود را می رود اما جریان مردم ایران، جریانی برای بیدارسازی توده ها است.
 
رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار، جریان مردمی ایران را حرکت در جهت عکس مسیر تعبیه شده از سوی استکبار عنوان کرد و افزود: استکبار نقشه ای برای جهان کشیده و همه را ملزم به حرکت در آن مسیر کرده است که آن مسیر هرگز به صلاح و رستگاری نمی رسد این جریان جهان را به سمت استعمار و استثمار توده‌های مردم و مکیدن خود و منافع آن هاست.
 
وی خاطر نشان کرد: کار جریان انقلابی ملت ایران، شکستن مسیر استعماری، استثماری و استکباری است.
 
طائب با اشاره با شعار مرگ بر شوروی پیش از فروپاشی آن افزود: در سالیانی که ما مرگ بر شوروی می گفتیم همیشه از لحاظ دیپلماتیک با شوروی ارتباط داشتیم و هیچ کس نمی تواند بگوید ارتباطی که با شوروی دارید و شعار مرگ بر شوروی تعارض و تناقض و تندروی است.
 
رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار با انتقاد از کسانی که شعار مرگ بر آمریکا را تندروی می دانند، تاکید کرد: این افراد یا از رویکرد جمهوری اسلامی در امور مختلف و تفاوت زبان انقلابی مردم اطلاع ندارند و یا کسانی هستند که می خواهند در دامن آمریکا باشند چرا که همین افراد آن زمان که شعار مرگ بر شوروی داده می شد ممانعتی برای آن نداشتند.
 
وی تصریح کرد: بعضی ها هم منافعی دارند که از زبان انقلابی مردم می ترسند اما باید در  پاسخ به این افراد گفت که مردم راه خود را می روند و اگر قرار بود منافع فردی و حزبی گروهی خاص و یا گرایش به آمریکا را در نظر بگیرند هیچ‌گاه انقلاب نمی کردند.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcgzw9q.ak93u4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما