دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : 16391
سرپرست هیئت بوکس استان قم:

خانه بوکس استان قم افتتاح می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست هیئت بوکس استان قم از افتتاح خانه بوکس این استان در روزهای آینده خبر داد.
خانه بوکس استان قم افتتاح می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمد جعفری، اظهار کرد: ورزش بوکس در سالیان اخیر در قم پیشرفت خوبی داشته است و این موفقیت‌ها را مرهون تلاش‌های مربیان سازنده و ورزشکاران باانگیزه قمی هستیم و امیدواریم در آینده نمایندگانی از استان قم در مسابقات بوکس برون‌مرزی شرکت کنند.
 
وی درباره تجلیل اداره‌ کل ورزش و جوانان استان قم از مدال‌آوران و مربیان بوکس استان قم گفت: هیئت بوکس استان قم تلاش کرد تا با همکاری و مشارکت جمعی از علاقمندان به بوکس به پاس تلاش و افتخارآفرینی ورزشکاران قهرمان در میادین بین‌المللی و کشوری، این مراسم را برگزار و از آنان با اهدای جوایزی هر چند ناچیز تجلیل کند.
 
سرپرست هیئت بوکس استان قم ضمن تشکر ویژه از مدیر کل ورزش و جوانان قم به دلیل حمایت‌های روحیه‌بخش از جامعه بوکس به ویژه قهرمانان این رشته افزود: بنا داریم تا با نظر لطفی که اداره کل  ورزش و جوانان درباره اختصاص یک سالن ورزشی با عنوان خانه بوکس داشته است مراسم افتتاحیه خانه بوکس استان را در روزهای آینده و با حضور رئیس فدراسیون بوکس برگزار کنیم.
 
جعفری گفت: افتتاح خانه بوکس سبب برخورداری هر چه بیشتر بوکس استان قم از روند صعودی و افزایش  تعداد ملی‌پوشان بوکس استان نیز از دو ورزشکار حال حاضر به چندین ملی‌پوش در رده‌های سنی مختلف  است.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcjvtev.uqemhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما