دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب : 16564
ناطق نوری:

میزبانی اردوی تیم‌های ملی بوکس را به قم می‌دهیم/ قم در بوکس توانمند است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس فدراسیون بوکس کشورمان از واگذاری میزبانی اردوی تیم های ملی بوکس کشورمان به هیئت بوکس قم خبر داد.
میزبانی اردوی تیم‌های ملی بوکس را به قم می‌دهیم/ قم در بوکس توانمند است
به گزارش قم نیوز، احمد ناطق نوری که شامگاه یکشنبه برای حضور در مراسم افتتاحیه خانه بوکس قم و همچنین مجمع انتخابات این هیئت ورزشی در شهر مقدس قم حضور یافته بود در جمع خانواده این رشته ورزشی و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان قم اظهار داشت: از تعصبی که اداره کل ورزش و جوانان و هیئت بوکس قم برای رشد و توسعه این رشته ورزشی انجام می دهند بسیار خوشحال هستم.
 
وی ادامه داد: ما قدردان حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان قم از رشته ورزشی بوکس هستیم و امروز که می بینم نخستین خانه بوکس در قم با پشتیبانی این اداره کل راه اندازی شده ما نیز تعداد سه کیسه بوکس و یک دستگاه بدنسازی را به عزیزان این رشته تقدیم می کنیم تا بیش از پیش رونق بوکس قم را شاهد باشیم.
 
رئیس فدراسیون بوکس کشورمان افزود: خوشبختانه در منطقه ای بسیار خوب که شنیده ام مهد پرورش قهرمانان ورزشکار است شاهد افتتاح و استقرار خانه بوکس قم هستیم و این مایه مسرت است که ما در آینده شاهد پیشرفت های بیشتر بوکس قم باشیم.
 
وی یادآور شد: ما این آمادگی را داریم که میزبانی رقابت های مهم بوکس کشور و همچنین اردوی تیم های ملی اعزامی به رقابت های جهانی و آسیایی بوکس را به هیئت بوکس قم بدهیم چون اینجا امکانات و شرایط بسیار خوبی برای برپایی اردو و مسابقه وجود دارد.
 
قم در حال رشد در زمینه های مختلف ورزشی است
 
ناطق نوری بیان داشت: اطلاعات خوبی از ورزش قم دارم و معتقدم که قم در حال رشد در زمینه های مختلف ورزش است چون مدیر علاقمند و توانمندی دارد و از این عزیزان بار دیگر به سبب حمایت هایی که از رشته ورزشی بوکس با وجود محدودیت های فراوان دارند تشکر می کنم.
 
وی تصریح کرد: همه می گویند بوکس یک ورزش خشن است که آسیب دیدگی زیادی دارد اما در حال حاضر بوکس جزو هشت فدراسیون مدال آور کشور در مسابقات معتبر برون مرزی اعم از بین المللی، آسیایی، جهان و مهمتر از آن المپیک است.
 
رئیس فدراسیون بوکس کشورمان بیان داشت: شما نگاهی به عملکرد کاروان بوکس ایران در المپیک 2012 لندن بیاندازید متوجه می شوید که بوکس خوب درخشید و اگر کمی ناداوری ها وجود نداشت بوکس می توانست افتخارات خوبی کسب کند.
 
وی عنوان کرد: در مسابقات المپیک لندن بهترین بوکس قاره آسیا نماینده تیم ملی بوکس ایران یعنی جابر روزبهانی بود که بسیار خوش درخشید، ضمن اینکه شما دیدید که نفراتی همچون طلوتی و مظاهری چگونه برابر حریفان خود پرقدرت ظاهر شدند و همه آنها را ستایش کردند.
 
هنوز در ایران به بوکس نگاه خوبی نمی‌شود
 
ناطق نوری افزود: درست است که هنوز در ایران به بوکس نگاه خوبی نمی‌شود و حتی عزیزان صدا و سیما با ما برای فرهنگ سازی این رشته ورزشی کمک کمی دارند اما در حال حاضر بوکس در دنیا بیشترین طرفدار و علاقمند را دارد و جالب است بدانید که بوکس از اولین المپیک تا کنون در مهمترین رویداد ورزشی جهان که هر چهار سال یک بار برگزار می شود، حضور داشته و همواره پای ثابت المپیک ها بوده است.
 
وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم بوکس قم با توجه به نیروهای مستعدی که در بخش های مختلف دارد و از نوجوانان و جوانان توانمندی برخوردار است، بتواند قهرمانان دیگری را به بوکس کشورمان معرفی کند، ضمن اینکه از تمام عزیزانی که اکنون در بخش قهرمانی فعالیت نمی کنند برای حضور در دوره های مربیگری دعوت می کنم و کمال همکاری را در این زمینه خواهیم داشت تا قم در بوکس همچنان رشد و پیشرفت داشته باشد.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcbasb8.rhb00piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما