دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : 16563
با حضور رئیس فدراسیون بوکس؛

خانه بوکس قم بهره برداری شد

قم نيوز : قم نیوز: نخستین خانه اختصاصی بوکس قم با حضور رئیس فدراسیون این رشته ورزشی رسما افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.
خانه بوکس قم بهره برداری شد
به گزارش قم نیوز، در مراسمی با حضور احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس کشورمان و عباس جهان بینی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم که شامگاه یکشنبه برگزار شد، رسما خانه بوکس قم به بهره‌برداری رسید.
 
قابلیت خانه بوکس قم برای میزبانی از مسابقات و اردوهای ملی
 
خانه بوکس قم در مجموعه ورزشی جواد الائمه منطقه نیروگاه قم واقع شده است و توسط اداره کل ورزش و جوانان استان قم به صورت زیبا و مجهز برای فعالیت های تمرینی، میزبانی مسابقات و برگزاری اردو تیم های ملی بوکس در نظر گرفته شده است.
 
در مراسم افتتاحیه این سالن ورزشی عباس جهان‌بینی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، اظهار کرد: ساخت سالن‌های ورزشی متعدد به دلیل افزایش علاقمندی مردم به ورزش یکی از ضروریات است که می‌طلبد زمینه بهره‌برداری جوانان این شهر از فضاها و اماکن ورزشی بیش از پیش فراهم شود.
 
نوجوانان و جوانان قمی علاقه بسیار زیادی به بوکس دارند
 
وی ادامه داد: از سوی دیگر با توجه به حرفه ای شدن رشته های مختلف ورزشی امروزه یکی از مهمترین نیازهای هر رشته برخورداری از یک سالن ورزشی اختصاصی است و ما در کنار بسیاری از رشته ها که در سال های اخیر برای آنها سالن اختصاصی در نظر گرفتیم، این اقدام را برای بوکس نیز انجام دادیم.
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: ما بوکس را جزو رشته های ورزشی مدال آور قم می دانیم چرا که نوجوانان و جوانان علاقمند بسیار زیادی در قم هستند که هم در این رشته فعالیت می کنند و هم مایل به حضور در فعالیت های این رشته هستند و امروز با بهره برداری از خانه بوکس قم این مهم میسر شد.
 
رئیس فدراسیون بوکس کشورمان نیز در آیین افتتاحیه خانه بوکس قم ابتدا به فرارسیدن ایام سوگورای تاسوعا و عاشورای حسینی اشاره کرد و افزود: عاشورا فرصت بزرگی است که هر ساله به ما امکان می دهد که درس های زیادی را از فداکاری و ایثار سالار شهیدان و یاران باوفایشان بگیریم و در نحوه و روش زندگی خود به واقع تجدید نظر کنیم.
 
اهدای سه کیسه بوکس و یک دستگاه بدنسازی به بوکس قم از سوی فدراسیون
 
وی با آرزوی اینکه همواره رهرو ائمه اطهار و شیعه راستین آنها باشیم در ادامه تصریح کرد: من هم می دانم که جوانان قم از استعداد و توانمندی خوبی در رشته ورزشی بوکس برخوردارند و تامین زیرساخت‌های مناسب نظیر این خانه بوکس قطعا می‌‌تواند زمینه پرورش این استعداد‌ها را به وجود بیاورد.
 
احمد ناطق نوری بیان داشت: در فدراسیون بوکس نیز نگاه بسیار خوب و مثبت به هیئت بوکس و قهرمانان قمی این رشته وجود دارد و ما نیز با تقدیر از حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان قم به پاس این حمایت قابل تمجید از بوکس قم، سه کیسه بوکس و یک دستگاه بدنسازی را به ورزشکاران این رشته هدیه می کنیم.
 
آخرین سخنران مراسم افتتاحیه نخستین خانه بوکس در استان قم محمد جعفری رئیس هیئت بوکس قم بود که گزارش کاملی از وضعیت فعلی این رشته ورزشی ارائه کرد و به تشریح موفقیت های بوکس قم در سال های اخیر پرداخت و البته برخی موانع بر سر راه توفیقات این رشته را نیز بیان کرد.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcaemn6.49nii15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما