سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب : 16410
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

ملت ثابت کرد در صحنه محکومیت آمریکا حضوری فعال دارند

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان‌ماه مبین این است که ما در این روزها هم در صحنه دیپلماسی و هم در صحنه محکومیت عملکرد منفی آمریکا حضور فعال و موثر داریم.
ملت ثابت کرد در صحنه محکومیت آمریکا حضوری فعال دارند
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت‌الاسلام محمدمهدی انصاری ضمن تقدیر از مردم شریف و ولایت‌مدار استان قم به دلیل حضور حماسی خود در راهپیمایی روز مقابله با استکبار جهانی گفت: راهپیمای یوم‌الله 13 آبان‌ماه نشان دهنده انزجار ملت ایران از آمریکا و اسرائیل است.
 
وی با بیان اینکه مردم بصیر و ولایت‌مدار هستند، اظهار داشت: خیل عظیم دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف اداری و مردمی به دلیل همراهی با آرمان‌های انقلاب و تحقق اهداف انقلاب اسلامی و زنده نگه‌داشتن حماسه استکبار ستیزی حضوری گسترده و دشمن‌شکن در این راهپیمایی داشتند.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان این‌که یوم‌الله 13 آبان‌ماه یادآور سه حادثه تاریخی مهم است، اظهار داشت: این روز، سالروز بزرگداشت تبعید حضرت امام خمینی (ره)، روز دانش‌آموز و همچنین سالروز بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز است.
 
وی با بیان این‌که علت سه واقعه تاریخی نحوه عملکرد خصمانه آمریکا با مردم ایران است، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان‌ماه مبین این است که ما در این روزها هم در صحنه دیپلماسی و هم در صحنه محکومیت عملکرد منفی آمریکا حضور فعال و موثر داریم.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcbgab8.rhb08piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما