يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : 16524
حسنی :

اسکیت‌بازان قمی به تیم ملی دعوت شدند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت اسکیت استان قم از دعوت 2 بازیکن آینده‌دار تیم اسکیت هاکی ورزش و جوانان قم به تیم ملی کشورمان خبر داد.
اسکیت‌بازان قمی به تیم ملی دعوت شدند
به گزارش قم نیوز، محمد حسنی امروز اظهار داشت: 2 بازیکن خوب و شاخص تیم اسکیت هاکی قم که در لیگ برتر اسکیت هاکی قهرمانی باشگاه‌های کشور حضور دارند با توجه به بازی‌های خوب خود به تیم ملی دعوت شده‌اند.
 
وی ادامه داد: مرتضی نظری و سید حسین حسینی بازیکنانی هستند که از سوی کادر فنی تیم ملی برای حضور در اردوهای آماده‌سازی این تیم به منظور اعزام تیم ملی کشورمان به رقابت‌های برون مرزی سال 2014 در اردو حضور خواهند یافت.
 
رئیس هیئت اسکیت استان قم در ادامه با اشاره به تیم اسکیت هاکی قم در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور عنوان کرد: این تیم متشکل از بهترین‌های حال حاضر اسکیت هاکی قم و با کادر فنی و بازیکنان بومی در لیگ برتر حضور دارد.
 
وی در ادامه با تاکید بر این‌که به دنبال رشد و توسعه بسیار جدی اسکیت در استان قم هستیم، عنوان کرد: ما سعی می‌کنیم ابتدا در بخش همگانی وارد مرحله جدی کار شویم تا مردم و شهروندان قمی را بیشتر با این رشته آشنا کنیم و بعد با اقداماتی نظیر برگزاری مسابقات استانی این رشته را در بخش قهرمانی نیز توسعه بدهیم.
 
حسنی عنوان کرد: ما برای توسعه بخش قهرمانی رشته اسکیت حتی با جدیت در آینده‌ای نزدیک در تعامل با فدراسیون اسکیت به دنبال میزبانی مسابقات اسکیت کشور هستیم تا بتوانیم تجربه کسب کنیم و هم توانمندی‌های اسکیت قم را نشان بدهیم.
 
وی در ادامه به برگزاری مجمع انتخابات این هیئت ورزشی اشاره کرد و اظهار داشت: روز گذشته میزبان دبیر فدراسیون اسکیت و مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای حاضر در مجمع هیئت اسکیت استان قم بودیم و از این‌که این عزیزان به من اعتماد کردند خوشحالم و امیدوارم پاسخ اعتماد آن‌ها را با تلاش مضاعف برای رشد و توسعه اسکیت قم به خوبی بدهم.
 
رئیس هیئت اسکیت استان قم عنوان کرد: در این مجمع همچنین مباحث مهمی را در خصوص اسکیت قم مورد بحث قرار دادیم و قرار شد با همکاری اداره کل ورزش و جوانان یک سالن در اختیار این رشته قرار بگیرد تا ورزشکاران این رشته مفرح در قم با آسودگی خیال بیشتری پی‌گیر ورزش مطبوع خود شوند.
 
وی اظهار داشت: با توجه به برنامه فدراسیون اسکیت، 2 رقابت مهم قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف تا پایان سال پیش روی ما قرار دارد ضمن این‌که ادامه دیدارهای فصل جاری لیگ برتر اسکیت هاکی نیز در پیش است و سعی می‌کنیم در تمام این‌ها حضور خوبی داشته باشیم.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdchkmnz.23n-idftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما