يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : 16536
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم خبر داد

آغاز بهسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس استان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم از آغاز بهسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس استان قم خبر داد.
آغاز بهسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس استان قم
به گزارش قم نیوز، محسن پورگلیان امروز با اشاره به فعالیت اداره‌کل نوسازی‌، توسعه و تجهیز مدارس استان قم اظهار کرد: این اداره بررسی‌های لازم برای استقرار مدارس و سایر فضاهای آموزشی و پرورشی در مناطق مختلف با توجه به تغییرات مسائل جمعیتی، اقتصادی و اجتماعی را در دستور کار قرار داده است.
 
وی خاطرنشان کرد: تهیه نقشه‌های ساختمانی مورد نیاز در هر منطقه با توجه به شرایط اقلیمی، فرهنگی و امکانات محلی، احداث بنای مدارس و سایر ساختمان‌های آموزشی و پرورشی و تجهیز ساختمان‌های مذکور به وسایل اداری، آموزشی، کارگاهی، آزمایشگاهی و رفاهی از جمله اهداف و فعالیت‌های اداره‌کل نوسازی است.
 
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم با اشاره به اهمیت بهسازی سیستم‌های گرمایشی غیر استاندارد گفت:‌ دولت در اقدامی برای جلوگیری از اتفاقات سال‌های گذشته 100 میلیارد تومان برای بهسازی وسایل گرمایشی اختصاص داده است که از این میزان مبلغی برای بهسازی وسائل گرمایشی مدارس استان اختصاص پیدا کرد.
 
وی عنوان داشت: برگزاری جلساتی با مدیرکل آموزش و پرورش در خصوص تعمیر و بهسازی وسایل گرمایشی در دستور کار قرار گرفته و همچنین بازدیدهایی از وسایل و تجهیزات گرمایشی در مدارس انجام شده است.
 
پورگلیان خاطرنشان کرد:‌ بر اساس بازدیدهای صورت گرفته مدارس اولویت‌بندی می‌شود تا مدارس دارای وسایل گرمایشی غیر استاندارد در اولویت قرار گیرند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcaimn6.49nie15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما