دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : 17293
در راستای استانداردسازی وسائل گرمایشی

مدارس قم به بخاری تابشی مجهز شدند

قم نيوز : قم نیوز: کارشناس مسئول تاسیسات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم گفت: اکنون 30 مدرسه 3 کلاسه به بخاری برقی تابشی مجهز شده‌اند که اکثر این کلاس‌های درس واقع در مناطق روستایی است.
مدارس قم به بخاری تابشی مجهز شدند
به گزارش قم نیوز، ناصر فردوسی امروز با اشاره به آغاز فصل و استفاده از وسائل گرمایشی در استان قم اظهار داشت: استانداردسازی این وسائل از اهمیت فراوانی برخوردار است و سبب افزایش امنیت دانش‌آموزان در محیط‌های آموزشی می‌شود.
 
وی با بیان اینکه بازدیدهایی از مدارس به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در مرحله نخست، سیستم گرمایشی 108 مدرسه که نیاز به بهسازی وسایل گرمایشی داشتند مورد بازدید قرار گرفت که بر اساس این بازدیدها مشخص شد 33 مدرسه دارای بخاری نفتی، 64 مدرسه دارای بخاری گازی، 9 مدرسه دارای سیستم حرارت مرکزی مستعمل و 2 مدرسه دارای کوره هوای گرم هستند.
 
کارشناس مسئول تاسیسات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه استانداردسازی ادامه داد: در مرحله نخست مدارس سه کلاسه به بخاری‌های برقی تابشی، مدارس پنج کلاسه به سیستم پکیج حرارتی و مدارس 10 کلاسه به سیستم حرارت مرکزی مجهز می‌‌شوند.
 
وی با بیان اینکه تاکنون 30 مدرسه سه کلاسه به بخاری برقی تابشی مجهز شده‌اند، عنوان کرد:‌ اکثر این مدارس در مناطق روستایی و محروم هستند و پیش از این اقدام از بخاری‌های نفتی استفاده می‌کردند.
 
فردوسی تصریح کرد: در صورت اختصاص اعتبار، تمام سیستم‌های مدارس نیازمند بهسازی و استانداردسازی می‌شوند و در آینده‌ای نزدیک اکثر مدارس دارای بخاری نفتی به بخاری تابشی مجهز خواهند شد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcbf5b8.rhbz9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما