دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : 16567
رئیس شورای ترافیک قم خبر داد

اتخاذ تدابیر ویژه ترافیکی در قم برای سهولت در تردد عزاداران

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای ترافیک استان قم گفت: تدابیر ویژه ترافیکی برای روان سازی ترافیک در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اتخاذ شده است.
اتخاذ تدابیر ویژه ترافیکی در قم برای سهولت در تردد عزاداران
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط‌ عمومی استانداری قم، در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان که با حضور مدیران کل دستگاه‌های مرتبط و به ریاست معاون امور عمرانی استانداری قم تشکیل شد، جواد دلاوری با عرض تسلیت فرارسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش‌، از اتخاذ تدابیر ویژه ترافیکی برای روان سازی ترافیک در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و اظهار کرد: محدودیت ها و ممنوعیت‌هایی برای عبور و مرور خودروها در اطراف حرم مطهر و هسته مرکزی شهر و مسیرهای حرکت دسته جات عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اتخاذ شده که توسط پلیس راهور استان به مورد اجرا گذاشته می‌شود.
 
وی افزود: مسیرهای حرکت دسته های عزاداری براساس طرح مصوب است و پلیس راهور با همکاری سایر ارگان‌ها این مسیرها را برای حرکت عزاداران مهیا می کند.
 
معاون امور عمرانی و ریاست شورای ترافیک استان با اشاره به ورود عزاداران و ارادتمندان سالار شهیدان و کریمه اهل بیت (س) از سایر نقاط کشور به استان اظهار داشت: کلیه پارکینگ های اطراف حرم مطهر به ویژه پارکینگ طبقاتی زائر برای استفاده بهینه زائرین و عزاداران باید با ظرفیت کامل در اختیار هم میهنان قرار می گیرد تا شاهد کمترین مشکلات در این زمینه باشیم.
 
مهندس دلاوری در ادامه سخنان خود بر لزوم آمادگی پلیس راه استان و دستگاههای مرتبط با امور جاده ای تأکید کرد و گفت: با توجه به تعطیلی چند روزه در این ایام و ورود مسافران و عزاداران از اقصی نقاط کشور به استان ، لازم است اکیپ های پلیس راه ، راهداری وگروههای امداد و نجات با امکانات و تجهیزات و آمادگی کامل در نقاط حساس محورهای مواصلاتی استان مستقر شده و به خدمات خود را به مردم ارائه کنند.
 
در این جلسه کلیات طرح پیشنهادی احداث ادامه بلوار عمار یاسر در فاز 5 بصورت دو سطحه به طول تقریبی 2 کیلومتر قبل از تقاطع بلوار معلم در ادامه تونل غدیر و تقاطع سه سطحه 9 دی تا بعد از میدان سپاه در بلوار جمهوری اسلامی به تصویب رسید و مقرر شد جزئیات طرح در خصوص نحوه اتصال دسترسی به خیابانهای در طول مسیر در جلسه بعدی شورای ترافیک ارائه گردد.
 
انتهای پیام /125
https://qomnews.ir/vdcefn8z.jh8ppi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما