شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : 16611
بی احتیاطی باز هم حادثه ساز شد

برخورد 3 خودروی سواری 9 مجروح برجای گذاشت

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: بر اثر برخورد سه خودروی سواری در محور قدیم قم – تهران 9 نفر مصدوم شدند.
برخورد 3 خودروی سواری 9 مجروح برجای گذاشت
به گزارش قم نیوز، جواد باقری امروز با اشاره به وقوع حادثه‌ای که روز گذشته به وقوع پیوست اظهار داشت: ساعت 15 و 30 دقیقه در محور قدیم قم – تهران بر اثر برخورد سه دستگاه خودروی سواری 9 نفر مصدوم شدند.
 
وی افزود: مصدومان حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی برای تکمیل مراحل درمان با سه دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.
 
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به حوادث دیگر رخ داده در روز گذشته بیان داشت: در ساعت 12 بر اثر برخورد سه خودروی سواری در محور قم – سلفچگان پنج نفر مصدوم شدند که هر پنج مصدوم توسط آمبولانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.
 
باقری حادثه برخورد موتورسیکلت و خودروی سواری با دو مجروح در شیخ آباد و برخورد دو خودروی سواری با سه مجروح در محور قم - سلفچگان را از حوادث قابل ذکر دیگر دانست.
 
وی با ابزار تاسف از آمار بالای مصدومان حوادث موتورسیکلت اظهار داشت: بیشتر این حوادث که بر اثر بی‌احتیاطی راکب موتورسیکلت رخ می‌دهد در اغلب موارد به فوت راکب و یا سرنشین آن منجر می‌شود که سقوط از روی موتورسیکلت در میدان الهادی با چهار مجروح از جمله این حوادث به شمار می‌رود.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcezp8z.jh8pzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما