دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : 16629
در مسابقات قهرمانی کشور

میکاییلی سرمربی تیم کشتی فرنگی قم شد

قم نيوز : قم نیوز: دارنده مدال‌های رنگارنگ مسابقات مختلف داخلی و برون مرزی، هدایت تیم کشتی فرنگی قم در مسابقات عمومی قهرمانی کشور را بر عهده گرفت.
میکاییلی سرمربی تیم کشتی فرنگی قم شد
به گزارش قم نیوز، دیدارهای کشتی فرنگی عمومی قهرمانی کشور از امروز رسماً با جدال مدعیان شرکت کننده از هیئت‌های کشتی استان‌های مختلف به میزبانی هیئت کشتی استان ایلام آغاز می‌شود و فرنگی‌کاران در هفت وزن به روی تشک می‌روند.
 
تیم کشتی فرنگی استان قم با ترکیبی از کشتی‌گیران دارنده مدال‌های بین‌المللی، آسیایی و جهانی و با هدف درخشش در این دوره از مسابقات با ترکیبی متشکل از 13 فرنگی‌کار راهی ایلام شده و از امروز کار خود را برای کسب موفقیت در این پیکارها آغاز می‌کند.
 
در راه کسب آمادگی لازم برای حضور در این رقابت‌ها و همچنین تلاش برای کسب مدال از مسابقات کشتی فرنگی عمومی قهرمانی کشور روح‌الله میکاییلی دارنده مدال‌های متنوع از پیکارهای داخلی و خارجی این رشته رسماً سرمربی تیم کشتی فرنگی قم شد و ناصر تهرانی از چهره‌های نام آشنا و پیشکسوت خوشنام کشتی قم نیز سرپرستی این تیم را عهده‌دار است.
 
کشتی‌گیران قمی عصر یکشنبه بیست و ششم آبان‌ماه به ایلام رسیدند و بلافاصله در چهار وزن نخست این پیکارها به روی باسکول رفتند تا حریفان خود را بشناسند در حالی که وزن‌کشی اوزان 55، 84، 96 و 120 کیلوگرم انجام شد و البته قم در وزن 84 کیلوگرم نماینده‌ای نداشت.
 
مسابقات این چهار وزن از صبح امروز در سالن برگزاری مسابقات به میزبانی ایلام آغاز می‌شود، ضمن اینکه کشتی‌گیران سه وزن بعدی یعنی 60، 66 و 74 کیلوگرم عصر امروز دوشنبه بیست و هفتم آبان‌ماه به روی باسکول رفته و رقبای خود را خواهند شناخت در حالی که مسابقات آنان از صبح روز سه‌شنبه 28 آبان‌ماه بر روی سه تشک انجام خواهد شد.
 
تمام استان‌ها ملزم شده‌ بودند تا نسبت به اعلام اسامی نفرات شرکت کننده حداکثر تا بیستم آبان‌ماه به استان میزبان و فدراسیون کشتی اقدام کنند و بر همین اساس هیئت کشتی استان قم اسامی 13 فرنگی کار را در هفت وزن به این رقابت‌ها معرفی کرده است.
 
با پایان این دوره از رقابت‌ها به نفرات اول، دوم و سوم حکم و مدال اهدا خواهد شد، نفرات اول تا چهارم هر وزن مجاز به شرکت در مسابقات انتخابی مرحله اول تیم ملی در سال آینده می‌شوند و نفرات اول هر وزن مجوز حضور در جام یادگار امام (ره) را به دست می‌آورند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcdn90f.yt09x6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما