دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : 16644
مسئول نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه قم خبر داد

برگزاری دوره های روایت‌گری در قم

قم نيوز : قم نیوز: مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه قم گفت:برگزاری دوره های آموزش راوی از برنامه های مصوب و اجرایی مرکز راویان فتح است که تعدادی از جوانان دانشجو و طلبه را به عنوان راویان دفاع مقدس آموزش می دهیم.
برگزاری دوره های روایت‌گری در قم
به گزارش قم نیوز، مهدی عباسی، درباره برنامه های مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بسیج و سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم اظهار کرد: این مرکز در مجموعه سپاه در طول سال برنامه های مختلفی اجرا می کند که یکی از مهمترین برنامه های این مرکز برگزاری یادواره شهید زین الدین، سرداران و 6000شهید استان قم است که هر در 27 آبان مصادف با سالروز شهادت شهید زین الدین برگزار می شود.
 
مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بسیج و سپاه علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه در طول سال بیش از هزار یادواره در سطح استان برگزار می شود، افزود: در این راستا کار نظارت و ارزیابی و پشتیبانی از این یادواره ها به عهده این مرکز است.
 
دبیر ستاد یادواره شهید زین الدین، سرداران و 6000شهید استان قم به فعالیت های مرکز حفظ آثار موسسه فرهنگی هنری راویان فتح اشاره کرد و گفت: این مرکز در زمینه تولیدات و مستندات دفاع مقدس فعالیت دارد و تولیدات فاخری در این راستا داشته است که نرم افزار چند رسانه ای شهید صادقی یکی از این تولیدات است.
 
وی معرفی شهدای استان قم و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان را محور برنامه های این مرکز برشمرد و تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزش راوی از برنامه های مصوب و اجرایی هر سال مرکز راویان فتح است که تعدادی از جوانان دانشجو و طلبه را به عنوان راویان دفاع مقدس آموزش می دهیم تا در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج این فرهنگ گام موثری برداشته شود.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcayin6.49niy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما