دوشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب : 3678
مهلت نام نویسی موسسه امام خمینی تمدید شد؛

ثبت نام 2هزار نفر در آزمون ورودی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی

قم نيوز : قم نیوز: مسوول پذیرش موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی از تمدید مهلت نام‌نویسی برای شرکت در دوره‌های موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) خبر داد.
ثبت نام 2هزار نفر در آزمون ورودی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام مهدی عباسی گفت: طلاب برای پذیرش در دوره‌های موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) استقبال بسیار گسترده‌ای داشته‌اند به همین منظور مهلت ثبت نام در این دوره‌ها تمدید شده است.

وی از ثبت نام دو هزار نفر در مقطع کارشناسی ارشد موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی خبر داد و اظهار داشت: ثبت نام برای شرکت در این دوره‌ها پیش از این تا ۲۰ دی ماه اعلام شده بوده که این مدت تا پایان دی ماه تمدید شده است.

مسوول پذیرش موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی خاطرنشان کرد: دو روش ثبت نام اینترنتی و همچنین مراجعه حضوری برای ثبت نام در این دوره‌ها در نظر گرفته شده است و کسانی که برای ثبت نام از طریق اینترنت اقدام نکرده‌اند می‌توانند به صورت حضوری نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی با اشاره موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی برای پذیرش بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی حوزه علمیه قم و با مجوز وزارت علوم، تحقیقات وفناوری اقدام می‌کند، اضافه کرد: کار پذیرش و برگزاری آزمون زیر نظر سازمان سنجش آموزش کشور صورت می‌گیرد.

عباسی پذیرش در این موسسه را منوط به قبولی در آزمون ورودی و مصاحبه علمی دانست و گفت: پذیرش در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در رشته معارف اسلامی با گرایش‌های اخلاق، ادیان، اقتصاد، تاریخ، جامعه شناسی، حقوق، روانشناسی، علوم تربیتی، علوم سیاسی، علوم قرآنی، فلسفه، کلام و مدیریت صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه پذیرش در این موسسه به دو صورت حضوری و غیرحضوری صورت می‌گیرد، اضافه کرد: خواهران طلبه فقط می‌توانند در دوره‌های آموزشی نیمه حضوری شرکت کرده و پس از قبولی در آزمون ورودی و مصاحبه علمی به عنوان دانش پژوه در این موسسه پذیرفته شوند.

مسوول پذیرش موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه پذیرش دانش پژوه در این موسسه در شهرهای قم، تهران، اصفهان، بجنورد و اردبیل صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: اطلاعات در خصوص نحوه پذیرش و ثبت نام، بر روی پایگاه اینترنتی این مرکز به نشانی http://paziresh.iki.ac.ir قرار داده شده است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.edmiw6dvcgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما