سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب : 16653
فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع):

امروز همانند شهدا، در جنگ نرم هم پیروز می‌شویم

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه قم با بیان اینکه امروز همانند شهدا، در جنگ نرم هم پیروز می‌شویم گفت: امروز بر ماست که در مقابل جنگ نرم دشمنان مقاومت کرده و از موانع آن عبور کنیم و بر قله های رستگاری پیروز شویم.
امروز همانند شهدا، در جنگ نرم هم پیروز می‌شویم
به گزارش قم نیوز، سردار مهدی مهدوی نژاد که شامگاه امروز در یادواره 6 هزار شهید استان قم و شهید مهدی زین الدین و در مجاورت حرم کریمه اهل بیت(س) سخن می‌گفت، با عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم، اظهار کرد: شهداء انقلاب اسلامی حق بزرگی به گردن ما دارند زیرا با فداکاری و رشادت ایشان، انقلاب اسلامی حفظ شد.
 
فرمانده سپاه علی بن ابی طالب، افزود: در یادواره امسال، میزبان حجت الاسلام و المسلین علم الهدی هستیم که با شجاعت و صلابت و صراحت در دوران مختلف انقلاب به ویژه در ایام تیره و تار فتنه، در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خامنه‌ای، خوش درخشیدند و مقدم ایشان را در کنگره شهدای استان قم گرامی می‌داریم.
 
وی افزود: در کنار حرم کریمه اهل بیت(س) گرد هم آمده ایم تا با شهدای انقلاب پیمان ببندیم تا در راهی که این عزیزان در دوران غربت و تنهایی اسلام در آن پایمردی کردند، پای مردی کنیم. امروز بر ماست که در مقابل جنگ نرم دشمنان که سختی آن به مراتب بیشتر از دوران دفاع مقدس می‌باشد، مقاومت کرده و از موانع آن عبور کنیم و بر قله های رستگاری پیروز شویم.
 
سردار مهدوی نژاد تصریح کرد: دشمنان در تلاش هستند تا ما را از راه استقلال و آزادی که همان راه امام حسین(ع) می باشد، منحرف شویم اما ما شعار هیهات من الذله همواره در این راه پای دار بمانیم زیرا صبح پیروزی نزدیک است.
 
زحمات تمام عزیزان به ویژه مسئولان استان و اعضای ستاد این یادواره، به ویژه تولیت آستان کریمه اهل بیت(س) ستودنی است زیرا ما را در امر مهم گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، همراهی  کردند.
انتهای پیام /125
https://qomnews.ir/vdcaein6.49nim15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما