سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب : 16658
مدیرکل قرآن و حدیث جامعة المصطفی (ص) خبر داد

شرکت ۱۰ هزار نفر در نوزدهمین المپیاد قرآن و حدیث المصطفی (ص)

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل قرآن و حدیث جامعة المصطفی (ص) گفت: ثبت نام نوزدهمین المپیاد قرآن و حدیث المصطفی (ص) در داخل ایران به پایان رسیده و پیش بینی ما حدقل ۱۰ هزار شرکت کننده در سطح جهان است.
شرکت ۱۰ هزار نفر در نوزدهمین المپیاد قرآن و حدیث المصطفی (ص)
به گزارش قم نیوز، حسین اسدی، مدیرکل قرآن و حدیث جامعة المصطفی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران و در آستانه نوزدهمین المپیاد قرآن و حدیث جامعة المصطفی اظهار کرد: ثبت نام این المپیاد در داخل 17 آبان به پایان رسیده است و پیش بینی ما حداقل 10 هزار شرکت کننده در سرتاسر جهان است.
 
وی افزود: ثبت نام در خارج کشور نیز تا 20 روز دیگر به پایان می‌رسد و در آن هنگام، آمار قطعی شرکت کنندگان اعلام می‌شود.
 
مدیرکل قرآن و حدیث جامعة المصطفی، تصریح کرد: در مرحله نهایی 100 نفر در این المپیاد برگزیده می‌شوند که در دهه فجر اعلام می‌شوند و مراسم اختتامیه در 16 بهمن برگزار می‌شود. مراسم افتتاحیه نیز به صورت نمادین در شهر مقدس قم و با حضور حجت الاسلام قرائتی و پیام ریاست جامعة المصطفی (ص)، آیت الله اعرافی چهارشنبه این هفته برگزار می‌شود.
 
اسدی افزود:12 رشته در نوزدهمین المپیاد بین المللی قرآن المصطفی (ص) طراحی شده است و در مراسم افتتاحیه نیز برنامه‌هایی شامل هم خوانی طلاب و عزاداری و مداحی مناسبت ایام عزای اهل بیت (ص) برگزار می‌شود. در این مراسم از مراکز برتر در برگزاری المپیادهای گذشته نیز تجلیل به عمل می‌آید و از زحمات ایشان تشکر می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: برگزاری مرحله کتبی این المپیاد به صورت آنلاین و از تاریخ 19 آذر ماه تا 3 دی است و طلاب می‌توانند در هر جایی که اینترنت در اختیارشان هست، در این آزمون‌ها شرکت کنند.
 
مدیرکل قرآن و حدیث المصطفی افزود: مرحله پایانی المپیاد دو بخش شفاهی دارد و مراسم اختتامیه در 16 بهمن در مجمع آموزش عالی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. در این مراسم یک نشست علمی با عنوان قرآن و سبک زندگی با حضور اساتید مبرز و صاحب نظر در مراسم اختتامیه برگزار می‌شود که در آن اساتید صاحب نظر حضور دارند و برنامه‌های جنبی دیگری نیز در نظر گرفته شده است.
 
انتهای پیام /125
https://qomnews.ir/vdcfcvdy.w6dvtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما