قم نيوز : قم نیوز: نماینده عالی دولت در استان قم،با اشاره به اینکه عدم انجام تبلیغات خوب و مفید حقوق استان را تضییع می کند گفت: از این رو باید رسانه های استان ظرفیت های مهم و گسترده جهاددانشگاهی واحد استان قم را معرفی کنند.
رسانه های استان ظرفیت های مهم و گسترده جهاددانشگاهی واحد استان قم را معرفی کنند
به گزارش قم نیوز، کرم رضا پیریایی عصر روز سه شنبه در حاشیه بازدید از مرکز تخصصی درمان ناباروی جهاددانشگاهی واحد استان قم، ضمن موفق دانستن فعالیت های جهاددانشگاهی در استان حمایت خود را از طرح تاسیس مجتمع تحقیقاتی جهاد دانشگاهی در جنت آباد به منظور ارتقای ظرفیت های علمی و تخصصی استان اعلام کرد.
 
نماینده عالی دولت در استان قم، درخصوص زمین خریداری شده جهت راه اندازی مجتمع تحقیقاتی جهاددانشگاهی در جنت آباد قم، گفت: استانداری قم آمادگی لازم جهت حمایت ازتغییر کاربری زمین خریداری شده و طرح تاسیس مجتمع تحقیقاتی در راستای پیشبرد اهداف علمی جهاددانشگاهی را دارد. 
 
وی با تاکید بر حرکت جهاددانشگاهی به سمت مطالبات و اولویت های مدنظر رهبر معظم انقلاب افزود: رهبر معظم انقلاب همواره از حیث علمی بر روی مسائل تاکید دارند و توجه به این امر باید در اولویت این نهاد انقلابی قرار گیرد.
 
استاندار قم بر گسترش ابعاد ایمانی و علمی در جهاددانشگاهی تاکید کرد و گفت: این نهاد انقلابی باید علاوه بر اجتناب از کارهای وقت گیر، با توجه به محدودیت های موجود با هدفگیری صحیح حرف نخست را بزند اگرچه توانایی های فعلی در عرصه علمی و تخصصی این موفقیت ها را ثابت می کند.
 
وی شناخت ظرفیت ها و اولویت ها توسط جهاددانشگاهی واحد استان قم را راهگشا رشد علمی دانست و تصریح کرد: جهاددانشگاهی باید ظرفیت ها را طبق آمایش سرزمینی بخوبی بررسی و آن را مشخص کند.
 
پیریایی نقش مهم تبلیغات را در این زمینه مورد توجه ویژه قرار داد و تاکید کرد: عدم انجام تبلیغات خوب و مفید حقوق استان را تضییع می کند از این رو باید رسانه های استان این ظرفیت مهم و گسترده جهاد دانشگاهی واحد استان قم را معرفی کنند.
 

 
انتهاي پیام/125
https://qomnews.ir/vdchvqnz.23n-kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما