دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : 16844
سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم:

سه امتیاز بازی با تیم شهید آسیابی کلاله را در خانه حفظ می‌کنیم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: سه امتیاز دیدار خانگی هفته هشتم لیگ دسته اول امیدهای کشور را در خانه حفظ می کنیم.
سه امتیاز بازی با تیم شهید آسیابی کلاله را در خانه حفظ می‌کنیم
به گزارش قم نیوز، حسین گنجیان با بیان اینکه تیمش در هشتمین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال رده سنی امید باشگاه های کشور با تیم شهید آسیابی کلاله رو به رو می شود، اظهار کرد: ما بعد از سه باخت خارج از خانه دیگر نباید به سادگی امتیاز از دست بدهیم.
 
وی ادامه داد: در حالی که امسال 22 تیم در چهار گروه مقدماتی بازی های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه های کشور را انجام می دهند، سازمان لیگ آزادگان تعطیلات نیم فصل را بعد از هفته هفتم در نظر گرفت و به همین خاطر سه هفته از آخرین بازی ما با تیم پرسپولیس قائمشهر می گذرد.
 
سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم افزود: فاصله بین بازی هفته هفتم تا هفته هشتم از مرحله گروهی رقابت های لیگ دسته اول فوتبال رده سنی امید باشگاه های کشور در واقع مهلت نقل و انتقالات نیم فصل لیگ دسته اول امید کشور نیز به شمار می رفت و ما سعی کردیم از این فرصت برای رفع نقاط ضعف تیم به خوبی بهره برداری کنیم.
 
وی یاد آور شد: تیم ما در هفت مسابقه قبل خود موفق به کسب چهار پیروزی و البته متحمل شدن چهار شکست شده است ولی سعی می کنیم از بازی هفته هشتم لیگ دسته اول برابر تیم شهید آسیابی کلاله بهترین استفاده را کرده و سه امتیاز آن را در خانه نگه داریم و به اندوخته های خود بیافزاییم.
 
گنجیان تاکید کرد: تمام فکر و هدف مشترک مجموعه کادر فنی و بازیکنان تیم امید صبای قم این است که بعد از سقوط به لیگ دسته اول فوتبال امید کشور بار دیگر مجوز بازگشت به رقابت های لیگ برتر فوتبال امید کشور را به دست بیاوریم.
 
وی یاد آور شد: البته به بازیکنان تیم این نکته را گوشزد کرده ایم که باید این هفته در تلاش برای جبران باخت های سه هفته اخیر برابر تیم شهید آسیابی کلاله با تمام توان خود بازی کنند و نشان بدهند که باخت های ما در سه دیدار اخیر تاثیر منفی روی روحیه آنها نگذاشته است.
 
سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم در پایان اظهار داشت: ما علاوه بر تمرینات تاکتیکی، کارهای بدنسازی و تیمی سعی کردیم روی روحیه بازیکنان تیم نیز کار کنیم و آنها را بعد از باخت هایی که همگی با نتایج مشابه یک بر صفر برابر شهرداری نوژن نوشهر، ابومسلم مشهد و پرسپولیس قائمشهر برای ما رقم خورد به شرایط طبیعی بازگردانده و انشاءالله از دیدار خانگی با تیم شهید آسیابی کلاله سه امتیاز را به دست بیاوریم.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcc04qs.2bqe08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما