چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب : 16887
استاندار قم:

همدلی دستگاه‌ها سبب برگزاری با‌شکوه پیاده‌روی اربعین حسینی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: اگر تمامی تشکل‌های مربوطه در این زمینه تا انتها نیز حضور جدی را داشته باشند قطعا این پیاده روی به عنوان الگو به دیگر شهرهای کشور نیز تزریق می‌شود.
همدلی دستگاه‌ها سبب برگزاری با‌شکوه پیاده‌روی اربعین حسینی می‌شود
به گزارش قم نیوز، کرم رضا پیریایی در جلسه هماهنگی پیاده روی از حرم حضرت معصومه (س) به جمکران به مناسبت سالروز اربعین حسینی با اشاره به برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم عزاداری اظهار کرد: فرصت بسیار خوبی است که در زمان باقی مانده بتوانیم این مراسم عزاداری را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.
 
استاندار قم افزود: باید برای علاوه بر این جلسه کمیته‌ای ویژه‌ای تشکیل شود تا ریزترین مسائل با تفکیک جزء به جزء بر عهده دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد تا این برنامه به عنوان یکی برنامه‌های اصلی درسال‌های آینده نیز مورد توجه قرار گیرد.
 
وی با اشاره به اینکه انگیزه بسیار بالایی در بین مسئولان برای برگزاری این مراسم عزاداری وجود دارد تصریح کرد: اگر تمامی تشکل های مربوطه در این زمینه تا انتها نیز حضور جدی را داشته باشند قطعا این برنامه عزاداری به عنوان الگو به دیگر شهرهای کشور نیز تزریق می شود.
 
کرم رضا پیریایی خاطرنشان کرد: این همدلی صورت گرفته به صورت هم‌افزایی در جامعه تجلی پیدا می‌کند که این یکی از نقاط بارز برگزاری این مراسم عزاداری باشکوه است.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcjaoev.uqemozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما