چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : 16911
رئیس هیئت کشتی استان قم:

قم میزبان شایسته‌ای در کشتی فرنگی جوانان کشور خواهد بود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: تمام تلاش ما این است که با فراهم کردن بهترین امکانات میزبانی شایسته‌ای از کشتی‌گیران شرکت کننده در مسابقات قهرمانی جوانان کشور داشته باشیم.
قم میزبان شایسته‌ای در کشتی فرنگی جوانان کشور خواهد بود
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی امروز، اظهار داشت: تیم‌ها و کشتی‌گیران مایل به شرکت در مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی عمومی رده سنی جوانان کشور تا عصر امروز وارد قم می‌شوند و رقابت‌ها از صبح فردا آغاز خواهد شد.
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه وزن‌کشی چهار وزن نخست مسابقات امشب انجام می‌شود تیم‌ها باید سریع‌تر خود را به قم برسانند ضمن اینکه کشتی‌گیران قمی نیز بعد از سپری کردن تمرینات مستمر کاملاً آماده و با روحیه به مصاف حریفان خواهند رفت.
 
رئیس هیئت کشتی استان قم عنوان کرد: برای ما بسیار خوشحال کننده و سبب افتخار است که هیئت‌های پر تلاش و زحمت‌کش کشتی استان‌های مختلف کشور استقبال خوبی از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور داشته باشند.
 
وی اظهار داشت: برای استان‌های مختلف کشور تعداد سهمیه شرکت در رقابت‌های کشتی فرنگی عمومی قهرمانی جوانان کشور مشخص شده بود و انتظار این است که شاهد حضور تمام استان‌ها در این مسابقات باشیم و چهره‌های جدیدی به سطح اول کشتی کشور معرفی شوند.
 
حلوایی افزود: به هر حال برگزاری مطلوب این مسابقات یکی از اهداف ما است و به نظر می‌رسد که با استقبال بسیار خوب و فراتر از انتظار استان‌های مختلف این مهم محقق شود و انشاء‌الله تا روز پایانی، مسابقات جذابی را از کشتی‌گیران آینده‌دار کشورمان تماشا خواهیم کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: در پیکارهای کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور در قم، شاهد حضور کشتی‌گیرانی هستیم که آینده‌ساز کشتی کشور در مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک هستند و در هشت وزن رقابت‌های خود را به مدت 2 روز در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌کنند.
 
رئیس هیئت کشتی استان قم با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری فراوان در رده‌های سنی پایه عنوان کرد: ما سرمایه‌گذاری زیادی بر روی رده‌های پایه انجام داده‌ایم تا از استان‌های مطرح کشتی کشور عقب نمانیم و اکنون نیز نتیجه این سرمایه‌گذاری کسب مدال از رقابت‌های مختلف داخلی و برون مرزی است و هنوز هم به جرات می‌گوییم که حرف‌های زیادی برای گفتن در کشتی آسیا و جهان داریم.
 
گفتنی است، پیکارهای کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور با حضور کشتی‌گیران استان‌های مختلف به قضاوت 18 داور بین‌المللی در اوزان 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم از صبح فردا پنجشنبه هفتم آذرماه به مدت 2 روز در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان شهر مقدس قم آغاز می‌شود.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdchzwnz.23n-zdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما