پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 16942
با برگزاری آیین وزن کشی 4 وزن صورت می گیرد

رقابت 217 فرنگی کار در روز نخست مسابقات جوانان کشور به میزبانی قم

قم نيوز : قم نیوز: 217 فرنگی کار در روز نخست پیکارهای کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور در تلاش برای کسب مدال با حریفان خود سرشاخ می‌شوند.
رقابت 217 فرنگی کار در روز نخست مسابقات جوانان کشور به میزبانی قم
به گزارش قم نیوز، استارت برگزاری پیکارهای کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور از صبح پنجشنبه هفتم آذر ماه در قم زده شد و کشتی‌گیران شرکت کننده در این مسابقات در اوزان مختلف برای کسب مدال رقابت با یکدیگر را آغاز کردند.
 
در حالی که کشتی‌گیرانی از استان‌های مختلف کشور در این پیکارها شرکت کرده‌اند، سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم در مدت دو روز پذیرای چهره‌هایی است که در آینده پشتوانه‌های کشتی کشورمان در میادین بین المللی، آسیایی، جهانی و المپیک هستند.
 
در حالی که این مسابقات در اوزان مختلف با دو کیلو ارفاق وزن انجام خواهد شد، رقابت مدعیان با شرایط جدول فیلا به انجام می‌رسد و بازنده‌ها از 32 نفر شانس مجدد خواهند داشت، ضمن اینکه ضوابط داوری حاکم بر مسابقات عمومی کشتی فرنگی جوانان مطابق آخرین ضوابط اعلامی فدراسیون جهانی کشتی (فیلا) است.
 
وزن‌کشی اوزان 50، 55، 60 و 66 کیلوگرم این دوره از پیکارها چهارشنبه شب ششم آذر ماه به انجام رسید و مسابقات کشتی‌گیران حاضر در این اوزان از صبح روز پنجشنبه هفتم آذر ماه بر روی سه تشک سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم انجام خواهد شد.
 
این در حالی است که وزن‌کشی اوزان 84 ، 96 و 120 کیلوگرم از ساعت 17 تا 17 و 30 دقیقه روز پنجشنبه هفتم آذرماه در سالن مرحوم سلطان‌نژاد مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود و مسابقات فرنگی‌کاران حاضر در این اوزان روز جمعه هشتم آذر ماه بر روی سه تشک انجام می‌پذیرد.
 
در پایان این پیکارها به نفرات اول، دوم و سوم حکم و مدال اهداء خواهد شد، ضمن اینکه نفرات اول تا چهارم هر وزن مجاز به شرکت در مسابقات انتخابی مرحله اول تیم ملی جوانان فرنگی خواهند بود و نفرات اول هر وزن مجوز حضور در جام بین‌المللی شاهد را کسب می‌کنند.
 
آیین وزن کشی کشتی‌گیران شرکت کننده در چهار وزن نخست رقابت‌های عمومی کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور چهارشنبه شب در حالی در قم برگزار شد که در مجموع 217 نفر در اوزان 50، 55، 60 و 66 کیلوگرم به روی باسکول رفتند و حریفان خود را شناختند.
 
بر این اساس در وزن 50 کیلوگرم 37 کشتی گیر، در وزن 55 کیلوگرم 48 فرنگی کار، در وزن 60 کیلوگرم 60 مدعی و در وزن 66 کیلوگرم نیز 62 فرنگی کار حضور دارند و رقابت‌های خود برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز را در هفتمین روز آذر ماه سال 1392 در قم برگزار می‌کنند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcb59b8.rhb0apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما