شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب : 16933
کشتی فرنگی جوانان کشور در قم

فرنگی‌کار مازندرانی در وزن 84 کیلوگرم طلایی شد

قم نيوز : قم نیوز: مسابقه فینال وزن 84 کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور در قم با قهرمانی فرنگی‌کاری از مازندران به پایان رسید.
فرنگی‌کار مازندرانی در وزن 84 کیلوگرم طلایی شد
به گزارش قم نیوز، در حالی که رقابت‌های روز دوم از مسابقات نخستین دوره کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور که از صبح هشتمین روز آذرماه به میزبانی شهر مقدس قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز شده بود پس از برگزاری کشتی‌های جذاب و دیدنی قهرمان وزن 84 کیلوگرم خود را نیز معرفی کرد.
 
بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده توسط مسئولان برگزاری مسابقات، قرار شد در روز دوم این رقابت‌ها، کشتی‌گیران چهار وزن 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم بر روی سه تشک در سالن برگزاری رقابت‌ها برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت بپردازند تا چهره برترین‌ها نیز مشخص شود.
 
کشتی‌گیران حاضر در این چهار وزن نیز بعد از وزن‌کشی شب گذشته و شناخت حریفان خود، در تلاش برای قرار گرفتن بر روی سکو، رقابت خود را آغاز کردند که بعد از جدال دو کشتی‌گیر مازندرانی و کرمانشاهی به عنوان فینالیست‌های وزن 84 کیلوگرم، فاضل غفاری از مازندران موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.
 
دومین وزنی که در روز دوم پیکارهای عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور در قم، فینال آن برای تعیین قهرمان برگزار شد، وزن 84 کیلوگرم بود که طی آن فاضل غفاری از مازندران و وحید نامداری از کرمانشاه در تلاش برای کسب عنوان نخست مقابل یکدیگر قرار گرفتند تا قهرمان را مشخص کنند.
 
غفاری و نامداری در فینال این وزن و در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی در حالی با یکدیگر رقابت کردند که در مرحله نیمه نهایی هر دو کشتی‌گیر با اقتدار حریفان خود را از پیش رو بر داشته بودند و بدین ترتیب برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر آمده بودند.
 
در دیدار نهایی که یکی از کشتی‌های زیبا و جذاب نخستین دوره مسابقات عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور در قم بود، این فاضل غفاری از مازندران بود که با ارائه کشتی نسبتا برتر مقابل حریف خود وحید نامداری از کرمانشاه به مقام قهرمانی و نشان طلا دست یافت.
 
نفرات برتر وزن 84 کیلوگرم در حالی در پایان دومین روز از پیکارهای نخستین دوره مسابقات کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور در شهر مقدس قم مشخص شدند که در این وزن نفراتی از تهران، مازندران، کهکیلویه و بویراحمد و خوزستان و در مکان‌های سوم و پنجم مشترک ایستادند.
 
بر این اساس در پایان رقابت مدعیان کسب عنوان در وزن 84 کیلوگرم، فاضل غفاری از مازندران قهرمان شد، وحید نامداری از کرمانشاه به مقام نایب قهرمانی رسید، افشین پناهی از تهران و میلاد مسعودی از مازندران به صورت مشترک سوم شدند و مقام پنجم مشترک نیز به میلاد قنواتی از کهکیلویه و بویر احمد و سجاد اسدی از خوزستان رسید.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcbf9b8.rhb0fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما