پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب : 16952
حلوایی خبر داد

اعزام 3 کشتی‌گیر قمی به نخستین کارگاه فنی کشتی فرنگی کشور

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کشتی استان قم از اعزام سه کشتی‌گیر قمی به نخستین کارگاه فنی مشترک کشتی فرنگی جوانان و بزرگسالان خبر داد.
اعزام 3 کشتی‌گیر قمی به نخستین کارگاه فنی کشتی فرنگی کشور
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی امروز، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی کمیته آموزش فدراسیون کشتی کشورمان قرار است نخستین کارگاه فنی مشترک کشتی فرنگی در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شود در حالی که سه کشتی‌گیر قمی نیز به این دوره دعوت شده‌اند.
 
وی با بیان اینکه نخستین کارگاه فنی مشترک کشتی فرنگی جوانان و بزرگسالان در خانه کشتی شماره دو تهران برگزار می‌شود، افزود: از سوی کمیته آموزش فدراسیون کشتی این کارگاه تا روز شنبه نهم آذرماه ادامه خواهد داشت و کشتی‌گیران شرکت‌کننده در هفت وزن حضور دارند.
 
حلوایی همچنین با بیان اینکه کشتی‌گیران فرنگی کار اوزان 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم به این کارگاه دعوت شده‌اند، اضافه کرد: فرنگی کارانی از استان‌های خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد، فارس، البرز، اصفهان، ایلام، خراسان رضوی، قم، مازندران، اردبیل، چهار محال و بختیاری، تهران، قزوین و لرستان در این کارگاه شرکت می‌کنند.
 
رئیس هیئت کشتی استان قم با اشاره به نام کشتی‌گیران قمی حاضر در این کارگاه یادآور شد: به نمایندگی از هیئت کشتی قم مهدی مرادحاصلی، مهدی ابراهیمی و یحیی جساس که از کشتی‌گیران بسیار خوب و آینده‌دار قم هستند در این دوره حضور دارند.
 
وی خاطرنشان کرد: در وزن 60 کیلوگرم جایی که مهدی مرادحاصلی از قم حضور دارد، محسن گرامی از اصفهان، اشکان قلی کیانی از خوزستان، ایمان داودی از فارس، ناصر پورمند از ایلام، امید قادریان از خراسان رضوی و نبی‌الله کریمی از مازندران نیز دعوت شده‌اند.
 
حلوایی بیان داشت: در وزن 74 کیلوگرم مهدی ابراهیمی دارنده مدال برنز کشتی فرنگی نوجوانان آسیا در سال 2013 دعوت شده و باید در کنار وحید بابایی جعفری از خوزستان، جعفر توسلی از فارس، پیمان آزاد راد و عابد بابکان از البرز و مرتضی حیدری از چهارمحال و بختیاری کار کند.
 
رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: مربیان حاضر در این کارگاه ناصر نوربخش و بهرام حسین زاده از تهران، مهرزاد اسفندیاری فر از خوزستان به همراه مربیانی از استان‌های البرز، ایلام، اردبیل، بوشهر، تهران، خوزستان، قم، لرستان و مازندران هستند.
 
وی با بیان اینکه پزشک این دوره دکتر تورج ملک محمدی است و امیرحسین اسماعیل‌زاده به عنوان ماساژور فعالیت می‌کند، اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی می‌توانند در کارگاه مذکور شرکت کنند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdccioqs.2bqep8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما