يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : 16993
در وزن 74 کیلوگرم صورت گرفت

دعوت کشتی‌گیر قمی برای اعزام به جام ریاست جمهوری قزاقستان

قم نيوز : قم نیوز: کشتی‌گیر قمی برای اعزام به حضور در اردوی آماده‌سازی تیم اعزامی به رقابت‌های کشتی فرنگی بین‌المللی جام ریاست جمهوری قزاقستان به تیم ملی دعوت شد.
دعوت کشتی‌گیر قمی برای اعزام به جام ریاست جمهوری قزاقستان
به گزارش قم نیوز، بعد از بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان از رقابت‌های جایزه بزرگ بین‌المللی باکو در کشور آذربایجان که تیم ملی با ترکیبی جدید در آن حضور یافت حالا قرار است این تیم به رقابت‌های جام ریاست جمهوری قزاقستان اعزام شود.
 
در واقع در حال حاضر مهم‌ترین رویدادی که پیش روی ملی‌پوشان کشتی فرنگی کشورمان قرار دارد، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جام ریاست جمهوری قزاقستان به عنوان آخرین میدان بین‌المللی سال 2013 است که تیم ملی کشتی فرنگی با تمام توان آماده این پیکارها می‌شود.
 
با توجه به اینکه این مسابقات پیش از حضور تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های جام جهانی سال آینده میلادی کشتی فرنگی انجام می‌شود، تنی از چند از بهترین ملی‌پوشان کشورمان در ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های کشتی فرنگی جام ریاست جمهوری قزاقستان حضور دارند.
 
در حال حاضر تنها کشتی‌گیر قمی حاضر در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان امیرحسین مولایی است که در چند سال اخیر در مسابقات داخلی و برون مرزی با درخشش خود یکی از مهره‌های قابل اتکای کشتی قم برای افتخارآفرینی در میادین مهم بوده است.
 
سال گذشته در چنین روزهایی هادی علیزاده پورنیا دارنده عنوان سوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان آسیا در سال 2010، مقام پنجم مسابقات کشتی فرنگی جایزه بزرگ باکو در سال 2011، عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی آسیا در سال‌های 2012 و 2013 و قهرمان و نایب قهرمان جام جهانی در این 2 سال که با کسب مدال‌های رنگارنگ جهانی و بین‌المللی به عنوان پرافتخارترین کشتی‌گیر و ورزشکار قمی در سال 91 نیز محسوب می‌شد، عضو تیم ملی اعزامی به رقابت‌های جام ریاست جمهوری قزاقستان بود که از قضا توانست مقام سوم و نشان نقره این پیکارها در سال قبل را کسب کند.
 
اکنون جای هادی علیزاده‌پورنیا به واسطه مواجهه با مشکل آسیب‌دیدگی در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی خالی است و نفرات مورد نظر کادر فنی تیم ملی برای شرکت در اردوی آماده‌سازی تیم اعزامی به رقابت‌های کشتی فرنگی جام ریاست جمهوری قزاقستان در حالی معرفی شدند که از قم امیرحسین مولایی در وزن 74 کیلوگرم حضور دارد.
 
اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی جام ریاست جمهوری قزاقستان با دعوت از 24 کشتی‌گیر آغاز شده و تا روز نوزدهم آذرماه به میزبانی شهر تهران در خانه کشتی دایر خواهد بود.
 
امیرحسین مولایی کشتی‌گیر جوان و آینده‌دار قمی در وزن 74 کیلوگرم در کنار فرشاد علیزاده و محسن مهدی‌زاده از تهران قرار دارد در حالی که رقابت‌های بین‌المللی جام ریاست جمهوری قزاقستان روزهای 19 تا 22 آذرماه در شهر آستانه برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdchxwnz.23n-wdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما