يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : 17002
در وزن 66 کیلوگرم

کشتی‌گیر قمی موفق به کسب نشان نقره جوانان کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: کشتی‌گیر قمی با قرار گرفتن در جایگاه دوم موفق به کسب نشان نقره پیکارهای قهرمانی کشتی فرنگی عمومی رده سنی جوانان کشور شد.
کشتی‌گیر قمی موفق به کسب نشان نقره جوانان کشور شد
به گزارش قم نیوز، کشتی‌گیر توانمند قمی که توانست برای قم در مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی عمومی رده سنی جوانان کشور مدال بگیرد مهدی عطارد است که در وزن 66 کیلوگرم این دوره از پیکارها فرنگی‌کار سربلندی بود و با کسب مدال نقره به کار خود پایان داد.
 
این در حالی است که پیکارهای قهرمانی کشتی فرنگی عمومی رده سنی جوانان کشور با شرکت کشتی‌گیران خوش آتیه از استان‌های مختلف کشور به مدت دو روز به میزبانی هیئت کشتی استان قم به انجام رسید و بعد از پایان پیکارهای هشت وزن، کشتی‌گیر قمی به عنوان برنده مدال نقره وزن 66 کیلوگرم معرفی شد.
 
در این مسابقات کشتی‌گیرانی از استان‌های سراسر کشور شرکت کرده بودند و یکی از تیم‌های شرکت‌کننده تیم کشتی فرنگی رده سنی جوانان هیئت قم به عنوان میزبان رقابت‌ها بود که با ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر کشتی قم از جمله دارندگان مدال‌های آسیایی و بین‌المللی در این پیکارها حضور یافته بود.
 
آنچه برای علاقه‌مندان به کشتی در قم بیش از همه مهم و قابل توجه محسوب می‌شود، حضور 16 فرنگی‌کار جوان و آینده‌دار قمی در این دوره از پیکارها بود در حالی که در وزن 66 کیلوگرم این دوره از رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی عمومی رده سنی جوانان کشور نگاه قمی‌ها به مهدی عطارد بود تا وی قم را صاحب مدال کند که از قضا همین اتفاق هم رخ داد و این کشتی‌گیر با کسب مدال نقره از تشک خارج شد.
 
مهدی مطارد در این رقابت‌ها کشتیهای خود را برای کسب نخستین مدال تیم کشتی فرنگی جوانان هیئت کشتی استان قم را با قدرت آغاز کرد و با نتایج خوبی که به دست آورد تا پای فینال کشتی‌گیر موفقی بود اما در دیدار نهایی بدشانسی آورد و به حسین خواجه‌وند از مازندران باخت تا در حضور تماشاگران قمی مدال طلا را از دست بدهد و به نشان نقره بسنده کند.
 
عطارد که پیش از این نیز سابقه کسب مدال از رقابت‌های قهرمانی کشور را در کارنامه موفقیت‌های خود دارد در دیدار نهایی با فاصله‌ای اندک به حریف مازندرانی باخت و نایب قهرمان این وزن لقب گرفت تا بدین ترتیب نخستین نشان نقره تیم کشتی فرنگی جوانان قم در مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی عمومی رده سنی جوانان کشور در وزن 66 کیلوگرم به دست بیاید.
 
در رده‌بندی نهایی وزن 66 کیلوگرم حسین خواجه‌وند از مازندران و مهدی عطارد از قم قهرمان و نایب قهرمان شدند در حالی که مقام سوم مشترک به پژمان پشتام و نعیم اسماعیلی از تهران رسید و عرفان سعادتی‌فر از لرستان و محسن چکنی از خوزستان به مقام پنجم مشترک رسیدند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcj8yev.uqeayzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما