يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : 17001
در وزن 74 کیلوگرم

کشتی‌گیر آسیایی قم صاحب نشان نقره جوانان کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: کشتی‌گیر قمی و دارنده نشان برنز نوجوانان آسیا در پیکارهای کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور موفق به کسب مقام نایب قهرمانی و نشان نقره شد.
کشتی‌گیر آسیایی قم صاحب نشان نقره جوانان کشور شد
به گزارش قم نیوز، مسابقات کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور با جدال مدعیان شرکت‌کننده از استان‌های مختلف به میزبانی هیئت کشتی استان قم برگزار شد و فرنگی‌کاران در هشت وزن برای کسب مدال با یکدیگر پیکار کردند.
 
تیم کشتی فرنگی استان قم به عنوان میزبان مسابقات با ترکیبی از کشتی‌گیران دارنده مدال‌های بین‌المللی، آسیایی و کشوری و با هدف درخشش در این دوره از مسابقات با ترکیبی متشکل از 16 فرنگی‌کار به میدان آمد اما در نهایت نتوانست در هیچ یک از اوزان به مدال طلا دست یابد.
 
در راه کسب آمادگی لازم برای حضور در این رقابت‌ها و همچنین تلاش برای کسب مدال از مسابقات کشتی فرنگی عمومی قهرمانی کشور روح‌الله میکاییلی دارنده مدال‌های متنوع از پیکارهای داخلی و خارجی این رشته سرمربی تیم کشتی فرنگی قم بود و ناصر مهرآراء تهرانی از چهره‌های نام آشنا و پیشکسوت خوشنام کشتی قم نیز سرپرستی این تیم را بر عهده داشت.
 
کشتی‌گیران قمی حاضر در هشت وزن پیکارهای کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور در مجموع صاحب سه مدال شدند اما نکته جالب این است که آنها با وجود راهیابی به دیدار نهایی با شکست مقابل حریفان خود از کسب مدال طلا محروم ماندند.
 
مسابقات کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام رسید و یکی از کشتی‌گیران حاضر در ترکیب تیم هیئت کشتی قم که موفق به حضور در دیدار نهایی شد، مهدی ابراهیمی دارنده مقام سوم و نشان برنز پیکارهای کشتی فرنگی نوجوانان آسیا در سال 2013 بود که به فینال وزن 74 کیلوگرم راه پیدا کرد.
 
از بین بیش از 40 کشتی‌گیری که در وزن 74 کیلوگرم نخستین دوره مسابقات کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور در قم حضور داشتند مهدی ابراهیمی از تیم هیئت کشتی استان قم و مهدی فلاح از تیم هیئت کشتی تهران مجوز حضور در دیدار نهایی را کسب کردند.
 
ابراهیمی در این وزن کشتی‌های زیبایی به نمایش گذاشت و با وجود اینکه شانس بسیار بالایی برای موفقیت در دیدار نهایی و تلاش برای کسب مدال طلا داشت اما در دیدار پایانی شانس نیاورد و به حریف تهرانی خود باخت تا بدین ترتیب بعد از مهدی عطارد با کسب نایب قهرمانی وزن 74 کیلوگرم قم را صاحب نشان نقره نخستین دوره پیکارهای کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور کند.
 
در رده‌بندی نهایی وزن 74 کیلوگرم نخستین دوره مسابقات کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور در شهر مقدس قم به ترتیب مهدی فلاح از تهران قهرمان شد، مهدی ابراهیمی از قم نایب قهرمانی را از آن خود کرد، مقام سوم مشترک به بهروز هدایت از کرمانشاه و مهرشاد مرغزاری از مازندران رسید و مجید خسوری از خوزستان به همراه فرشاد بلفکه از لرستان پنجم شدند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcizuaz.t1ayu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما