شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : 17201
رئیس هيئت کشتی قم:

کشتی قم با همکاری تمام مجموعه‌های فعال خود رشد خوبی داشته است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هيئت کشتی استان قم گفت: کشتی قم با همکاری تمام مجموعه ها و بخش های فعال خود رشد و پیشرفت خوبی داشته است.
کشتی قم با همکاری تمام مجموعه‌های فعال خود رشد خوبی داشته است
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی شامگاه جمعه در دیدار با علیرضا لرستانی عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی که در قم حضور یافته بود تصریح کرد: در این دیدار وضعيت عملكرد هيئت کشتی استان قم در یک سال اخیر به صورت دقیق ارزیابی شد
 
وی که بعد از دوره ریاست خود از سال 1387 تا 1391، سال گذشته برای دومین بار به عنوان رئیس هیئت کشتی قم انتخاب شده و اکنون پنجمین سال ریاست خود در این هیئت را تجربه می کند، با ابراز رضايت از عملكرد هيئت کشتی در سال‌هاي اخير بیان داشت: کشتی اکنون يكي از هيئت‌هاي موفق در بين هيئت‌هاي ورزشي استان قم است زیرا ما زمانی که هیئت را تحویل گرفتیم در رتبه بیست و سوم کشور بودیم اما کانون جزو 10 هیئت برتر کشتی کشور قرار داریم.
 
محسن حلوایی با بیان اینکه اين هيئت از نظر كمي و كيفي در وضعيت مناسبي قرار دارد، اضافه کرد: کشتی در میادین مختلف داخلی و برون مرزی برای ورزش قم افتخار آفرینی می کند و انشاءالله اگر مانعی بر سر راه نباشد می توانیم از این هم قوی تر ظاهر شویم.
 
رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: هيئت کشتی از مجموعه‌اي يك‌دست و هماهنگ برخوردار است كه اين هماهنگي با همدلي و تعاملي قوي و سازنده با متولي کشتی كشور يعني فدراسيون اين رشته، به موفقيت بيش از پيش کشتی در قم انجامیده است و امروز شاهد هستیم که کشتی در میادین مختلف داخلی و برون مرزی برای ورزش قم افتخار آفرینی می کند.
 
وی با مروری بر مهم‌ترين فعاليت‌ها و عملكرد هيئت کشتی در یک سال گذشته، عنوان داشت: خوشبختانه کشتی قم با همكاري تمامي مربيان پرتلاش و اعضاي كميته‌هاي مختلف پيشرفت خوبي داشته است و انشاءالله این روند همچنان با افتخارآفرینی قهرمانان ارزنده ما تداوم خواهد داشت.
 
محسن حلوایی با اشاره به عوامل پیشرفت کشتی استان قم بيان داشت: برگزاري مناسب مسابقات ليگ، پيگيري مستمر برگزاري‌ دوره‌هاي آموزشي، تلاش براي توسعه برنامه‌هاي فرهنگي در ورزش کشتی، حضور منظم در ليگ‌ها و مسابقات قهرمانی کشتی کشورو همچنين تلاش براي رشد اين رشته در هر دو بخش آزاد و فرنگی از مهم‌ترين بخش‌هاي فعاليت هيئت است.
 
وی با بيان اينكه در قم فضا و امكانات مناسبي براي توسعه رشته کشتی وجود دارد، تصریح کرد: کشتی را با تمرین و مسابقه می توان همچنان در مسیر رشد و پیشرفت قرار داد اما از اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون کشتی می خواهیم که از هیئت قم به عنوان یکی از هیئت های موفق و سازنده کشتی کشور حمایت مالی جدی و قوی تری داشته باشند.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdca6un6.49n0w15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما