سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 17077
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم خبر داد

همکاری نیروی انتظامی و محیط زیست قم برای کنترل مناطق حفاظت شده

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم از همکاری مشترک این اداره کل با نیروی انتظامی استان برای گشت، کنترل و پایش مناطق حفاظت شده و تحت مدیریت استان خبر داد.
همکاری نیروی انتظامی و محیط زیست قم برای کنترل مناطق حفاظت شده
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، محمودعلی رکنی گفت: این اداره کل در راستای انجام وظایف قانونی خود و حفظ و حراست از عرصه‌های طبیعی، در صدد همکاری و تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی و همدلی و مشارکت آحاد جامعه است.
 
وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات گسترده اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم به منظور افزایش ضرایب حفاظتی و امنیتی در مناطق زیرپوشش خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با توجه به وسعت دامنه فعالیت‌ها و گستردگی حوزه پوشش از جمله بخش‌های اثرگذار در تامین امنیت و حفاظت از مناطق مختلف است.
 
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم ضرورت افزایش بهره‌وری و استفاده از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود را مورد توجه قرار داد و گفت: در راستای توسعه و ارتقای سطح کمی و کیفی کنترل و نظارت در مناطق زیرپوشش مدیریت استان، ایجاد تعامل و همکاری با نیروی انتظامی و انجام ماموریت‌های مشترک اهمیت زیادی دارد.
 
وی از موافقت فرماندهی نیروی انتظامی استان قم با پیشنهاد اداره کل حفاظت محیط زیست استان برای همکاری و گشت و کنترل‌های مشترک خبر داد و گفت: پس از هماهنگی‌های به عمل آمده اجرای گشت مشترک در مناطق زیرپوشش انجام خواهد شد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcbzgb8.rhbzzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما