سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : 17094
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم:

پارک علم و فناوری ظرفیت مناسبی در اجرای طرحهای شورای فرهنگ عمومی قم دارد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: پارک علم و فناوری قم ظرفیت مناسبی در اجرای طرحهای مصوب شورای فرهنگ عمومی این استان دارد.
پارک علم و فناوری ظرفیت مناسبی در اجرای طرحهای شورای فرهنگ عمومی قم دارد
به گزارش قم نیوز، سید مرتضی اسماعیلی طباˈ در بازدید از پارک علم و فناوری قم، فعالیتهای این پارک را ارزشمند توصیف کرد و افزود: با توجه به اینکه حدود نیمی از فعالیتهای این مرکز فرهنگی و هنری است، جای قدردانی دارد.
 
وی بر ضرورت توجه ویژه به طرحهای مورد فعالیت این مرکز تاکید کرد و گفت: طرحهایی که به این مرکز ارایه می شود باید قبل از اجرا به خوبی بررسی و مورد کارشناسی قرار بگیرد.
 
وی بیان داشت: در صورت دارا بودن شرایط لازم، می توان اجرای این طرحها را در شورای فرهنگ عمومی استان نیز به تصویب رساند.
 
اسماعیلی طبا با بیان اینکه در خشکسالی اعتباری موجود، لازم است نهادها در اجرای طرحها از ظرفیت یکدیگر استفاده کنند، افزود: راه اندازی مرکز منطقه ای دیجیتال در سالاریه قم مصداق این همکاری است.
وی استفاده از دو مقوله تولید بازیهای رایانه ای و انیمیشن به عنوان دو گزینه فرهنگی و فناوری نوین را مورد توجه قرار داد و گفت: با توجه به مخاطبان قابل توجه در این حوزه ها، هنوز استفاده از این ظرفیتها جای کار بسیار دارد.
 
گفتنی است در این جلسه مقرر شد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در خصوص ثبت موسسات هسته های پژوهشی این نهاد و همچنین بررسی و کارشناسی طرحهای پارک علم و فناوری قم همکاریهای لازم را با این مرکز داشته باشد.
 
همچنین مقرر شد پیش نویس تفاهم نامه زمینه های همکاری دو نهاد توسط پارک علم و فناوری تهیه و برای بررسی بیشتر به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ارسال شود.
 
انتهاي پیام/125
https://qomnews.ir/vdcaywn6.49n0o15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما