شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب : 1718
در ورزشگاه یادگار امام صورت گرفت؛

تساوی استقلال در مقابل صبای 10 نفره

قم نيوز : قم نیوز: تیم‌های صبای قم و استقلال تهران در لیگ برتر فوتبال به تساوی یک بر یک دست یافتند.
تساوی استقلال در مقابل صبای 10 نفره
به گزارش قم نیوز، از چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز یک دیدار بین تیم‌های صبای قم و استقلال تهران در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد که البته این دیدار با توجه به برگزاری در روز نخستین هفته آنچنان که باید و شاید مورد استقبال تماشاگران قمی قرار نگرفت.

در این دیدار که دو تیم بازی پایاپای و نزدیکی را برگزار کردند، تیم صبای قم در نخستین دقایق بازی توانست توسط رضا عنایتی برترین مهاجم تاریخ لیگ برتر فوتبال به گل نخست دست یابد.

در ادامه این دیدار دومین گلزن برتر تاریخ لیگ برتر یعنی آرش برهانی توانست گل تساوی را به ثمر رسانده و این گل در دقیقه ۱۸ نیمه اول وارد دروازه صبا شد.

مهدی امیر آبادی از تیم استقلال در دقیقه ۳۴ مسابقه نخستین کارت زرد دیدار را دریافت کرد و حنیف عمران زاده دیگر بازیکن استقلال هم در دقیقه ۵۲ بازی از داور کارت زرد گرفت.

میلاد نوری در دقیقه ۷۷ دیدار با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد و تیم صبا دقایق پایانی بازی را ده نفره بازی کرد. همچنین محسن بیات نیز در دقیقه ۸۸ از داور دیدار کارت زرد دریافت کرد.

تیم‌های صبا و استقلال تا پیش از این دیدار ۱۴ بار در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفته‌اند که تیم استقلال پنج پیروزی و تیم صبا نیز دو پیروزی را نصیب خود کرده است و دیگر دیدارها به تساوی انجامیده است.

تیم فوتبال صبای هفته آینده در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در خارج از خانه به دیدار تیم نفت خواهد رفت.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.zazct1ayvbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما