شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : 17219
مدیر مجتمع فرهنگی هنری شهید کلهری:

مجتمع شهید کلهری با امکاناتی ویژه نیازهای فرهنگی، هنری و ورزشی اهالی منطقه را رفع می کند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مجتمع فرهنگی هنری شهید کلهری گفت: این مجتمع با فضایی جذاب و امکاناتی ویژه، خدمات مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی را به جوانان و نوجوانان منطقه ارائه می دهد.
مجتمع شهید کلهری با امکاناتی ویژه نیازهای فرهنگی، هنری و ورزشی اهالی منطقه را رفع می کند
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، محمد حسن سالاری با بیان اینکه این مجتمع به علت کمبود فضاهای فرهنگی هنری در منطقه خیابان شهید کلهری قم می تواند بسیاری از نیازهای فرهنگی هنری اهالی این منطقه را رفع کند، اظهار داشت: مجتمع فرهنگی هنری شهید کلهری که وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم است، با امکاناتی ویژه، فعالیت های مختلفی را به جوانان و نوجوانان این منطقه و همچنین سایر نقاط استان ارائه می دهد.
وی به امکانات ورزشی پیشرفته این مجتمع از جمله سالن بدنسازی و استخر موج اشاره کرد و گفت: سالن بدنسازی با تجهیزات کامل و وسایل پیشرفته و استاندارد و کم نظیر در سطح استان و فضایی کاملا مفرح و مناسب جهت کلاس های بدنسازی زیر نظر اساتید رسمی و مجرب فدراسیون در دو شیفت بانوان و آقایان ارائه خدمات دارد.
سالاری، در ادامه استخر «موج» را نیز ویژه بانوان و آقایان اعلام کرد و ابراز داشت: این استخر با فضایی شاد و امکانات رفاهی همچون جکوزی، سونای بخار و خشک، حوضچه آب سرد جهت تفریح و ورزش برای همه سنین خصوصا جوانان و نوجوانان فعال است که آموزش شنا در دو سطح مقدماتی و پیشرفته زیر نظر اساتید مجرب و رسمی فدراسیون نیز از دیگر خدمات این مجموعه است.
مدیر مجتمع فرهنگی هنری شهید کلهری، سالن «کنفرانس» و «آمفی تئاتر» را از دیگر امکانات این مجموعه دانست و افزود: این سالن با فضایی شیک و مورد سلیقه همگان، دارای سیستم صوتی پیشرفته و مجهز، نور پردازی زیبا، ویدئو پروژکشن متحرک، دارای ظرفیت 150 نفر آماده پذیرایی از میهمانان، سازمان ها و نهادهای خصوصی و دولتی است.
وی در ادامه با اشاره به برپایی کلاس های هنری در این مجتمع، گفت: از دیگر امکانات این مجموعه میتوان به برگزاری کلاس های هنری اعم از دورههای کارگردانی، بازیگری، سرود و آهنگ های انقلابی و همچنین دورههای مختلف رایانهای زیر نظر اساتید مجرب اشاره کرد.
سالاری به فعالیت این مجتمع در طرح اوقات فراغت تابستان سال 92 اشاره کرد و اظهار داشت: مجتمع فرهنگی هنری شهید کلهری تصمیم گرفت برای ساماندهی اوقات فراغت دانش آموزان دختر و پسر، رشته های متنوع هنری، فرهنگی و آموزشی در دو سطح عمومی و تخصصی را به همراه 39 رشته فرعی در تابستان گذشته به مخاطبین ارائه کند تا ضمن برآورد استقبال مردمی و نیازسنجی و نوعی همکاری چند جانبه بین تشکل های فعال در این مجتمع، تجربه و حرکتی جدید انجام پذیرد.
وی از استقبال خوب جوانان و نوجوانان ساکن منطقه از این طرح خبر داد و افزود: با حد نصاب رسیدن کلاس¬های مربوطه، دوره های مختلف قرآنی، رایانه ای و ورزشی برگزار شد که تیمی ورزشی بنام این مجتمع جهت شرکت در مسابقات شنای دانش آموزی تحت نظر مربیان رسمی از دل این طرح تشکیل یافت.
مدیر مجتمع فرهنگی هنری شهید کلهری در پایان خاطر نشان کرد: بر اساس استقبال خوب مردمی و درخواست¬های خانواده¬های ساکن در این منطقه، ضرورت فعالیت این مجتمع به عنوان پایگاه فرهنگی مناسب و در شان مردم منطقه بیشتر احساس می شود که با حمایت و برنامه ریزی همه جانبه، بسیاری از نیازهای فرهنگی هنری این منطقه رفع می شود.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcjh8ev.uqeavzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما