يکشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب : 1722
در قم؛

فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی تجلیل شدند

قم نيوز : قم نیوز: طی همایشی با حضور مسئولین استانی از فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی تجلیل به عمل آمد.
فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی تجلیل شدند
به گزارش قم نیوز، در ابتدای این همایش که شنبه شب در تالار شهید آوینی برگزار شد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به بیان نکاتی در زمینه اهمیت گسترش کتابخوانی در استان قم با توجه به نقش این استان در تولید فکر و اندیشه اسلامی در جهان پرداخت.

در ادامه این همایش مدیر کتابخانه‌های عمومی استان قم به تشریح فعالیت­های ستاد بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی در استان قم پرداخت.

در پایان این همایش با اهدای لوح و جوایزی از کتابخوان­های برتر کتابخانه­ های عمومی استان قم در چهار گروه کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال، فعالان عرصه کتابخوانی و کارمندان نمونه اداره­ کل کتابخانه­های عمومی استان قم، تجلیل شد.

فاطمه سقازاده، فاطمه خداپرست و سید کاظم موسوی از کتابخانه­های آیت­الله خامنه­ای، امام صادق(ع) و کتابخانه عمومی بخش کهک، کتابداران نمونه­ای بودند که از آنان تقدیر شد.

احمد آراسته فرد، کارشناس فرهنگی اداره کل کتابخانه­های استان قم نیز به عنوان کارمند نمونه شناخته شد.

همچنین در این مراسم از از کارمندان دستگاه­های مختلف از جمله معاونت فرهنگی شهرداری، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش­های دفاع مقدس، بنیاد شهید، سپاه علی بن ابیطالب(ع)، اداره کل آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر، به عنوان فعال در عرصه ترویج کتابخوانی تجلیل شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.x0f2yt05xa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما