دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : 17287
در آغاز فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال قم

آرمان و خلیج‌فارس گام نخست را محکم برداشتند

قم نيوز : قم نیوز: تیم‌های فوتسال آرمان و خلیج‌فارس گام نخست خود برای رسیدن به قهرمانی در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم را محکم برداشته و از سد حریفان عبور کردند.
آرمان و خلیج‌فارس گام نخست را محکم برداشتند
به گزارش قم نیوز، فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال قهرمانی باشگاه‌های استان قم نخستین هفته خود را با برگزاری 6 بازی پشت سر گذاشت و تیم‌های فوتسال آرمان و آهن آلات خلیج فارس با کسب برتری مقابل حریفان خود تنها تیم‌های پیروز این هفته لقب گرفتند.
 
نخستین هفته مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های قم هفته تساوی‌ها بود زیرا چهار بازی با تساوی به پایان رسید و از بین 12 تیم حاضر در این دوره، در پایان هفته نخست تنها 2 تیم موفق به کسب امتیاز نشدند.
 
در بازی‌های برگزار شده این هفته تیم فوتسال آرمان به مصاف شهرداری قم رفت، دیداری که به زعم تماشاگران و نظر کارشناسان زیباترین و جذاب‌ترین بازی هفته نخست لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم بود و در آن 11 گل به ثمر رسید اما در نهایت این تیم فوتسال آرمان بود که با نتیجه 6 بر پنج به برتری دست یافت.
 
تیم فوتسال آهن آلات خلیج فارس نیز که دومین تیم پیروز هفته نخست محسوب می‌شود در دیداری حساس به مصاف تیم فوتسال آبادگران رفت و در پایان دیداری که بسیار فشرده و نزدیک پیگیری شد با حساب 2 بر یک از سد حریف خود عبور کرد و صاحب سه امتیاز شد.
 
دیگر بازی‌های هفته نخست فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم همگی با تساوی به پایان رسیدند و از جمله جذاب‌ترین این بازی‌ها می‌توان به مسابقه تیم‌های فوتسال آرش و شهید رئیس کرمی اشاره کرد که 6 گل در برداشت و سهم هر تیم سه گل بود و امتیازها تقسیم شد.
 
در دیدار تیم‌های فوتسال امید و تائو نیز 6 گل به ثمر رسید که سهم هر تیم سه گل بود و در نهایت این 2 تیم نیز با تساوی به کار خود پایان دادند ضمن اینکه مسابقه تیم‌های فوتسال فرید و ذاکر تنها بازی بدون گل هفته بود که با تساوی به پایان رسید.
 
در آخرین دیدار هفته نخست لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم تیم‌های فوتسال پارسا و صدراسیستم در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی جذاب و تماشایی نیز با تساوی 2 بر 2 همراه بود.
 
بدین ترتیب در پایان هفته نخست مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم تیم‌های آرمان و آهن آلات خلیج‌فارس با سه امتیاز اول و دوم هستند و تیم‌های فوتسال آرش، شهید رئیس کرمی، امید، تائو، پارسا، صدراسیستم، فرید و ذاکر با یک امتیاز در مکان‌های سوم تا دهم جای دارند و تنها تیم‌های بدون امتیاز در پایان این هفته شهرداری قم و آبادگران هستند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcefw8z.jh8fvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما