پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : 17451

عامل راه اندازي سايت شرط بندي دستگير شد

قم نيوز : قم نیوز: رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان قم از شناسايي عامل راه اندازي سايت شرط بندي اينترنتي در يکي از استان هاي شمالي کشور خبر داد.
عامل راه اندازي سايت شرط بندي دستگير شد
به گزارش قم نیوز به نقل از معاونت اجتماعی ناجا قم ،‌سرهنگ "حسن محمدرضايي" صبح امروز به تشريح جزئيات خبر فوق پرداخت. 
به گفته وي در پي شکايت يکي از شهروندان مبني بر اينکه در سال 1390 با سايت live sport90 آشنا شده و بعدها به دليل فيلتر شدن به نام هايي از قبيل bestwin24، bestfun24 ، bestfun365 و در آخر که به نام www.bestfun12.com فعاليت مي کردند مبلغي معادل 100 ميليون تومان از وي کلاهبرداري کرده اند . 
اين مقام مسئول افزود: بنابر اظهارات فرد مالباخته اين سايت ها براي دور زدن و مخفي کردن خودشان از رابط مالي اي که ابتدا با نام هاي parpay،iranfastpay و اکنون با نام www.iranpay7.com استفاده مي کنند و شاکي نيز طي سال هاي گذشته به صورت اتفاقي با گردانندگان اين سايت ، شماره حساب و شماره تلفن آشنا شده که پس از شرکت در شرط بندي ها مورد کلاهبرداري قرار گرفته است. 
وي گفت: نهايتاً شاکي متوجه شده اين سايت ها جهت تحصيل مال نامشروع فعاليت مي کنند که با طرح شکايت ، شناسايي متهم در دستور کار پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان قرار گرفت. 
محمد رضايي در خاتمه گفت: پس از بررسي هاي دقيق و فني مشخص شد متهم و گرداننده اين سايت ها اهل يکي از شهرهاي شمالي کشور است در نهايت پس از هماهنگي با مقام قضايي استان با همکاري استان مربوطه نامبرده شناسايي و به دست قانون سپرده شد. 

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdchzknz.23nqmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما