سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 17554
سرمربی تیم فوتبال همای قم:

بازی باز حریف عامل پیروزی پرگل هما بود

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال همای قم گفت: بسته بازی نکردن حریف ، عامل پیروزی پرگل ما بود.
به گزارش قم نیوز، محرم گائینی، پس از پیروزی قاطعانه تیمش برابر انصار در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال قم اظهار کرد:  امروز ، روز فوق‌العاده ای را پشت سر گذاشتیم و در شرایطی بازی را با نتیجه خوبی بردیم که می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم و تفاضل گل بهتری از این بازی کسب کنیم.
 
وی گفت : بر اساس آنالیزی که از بازی حریف داشتیم حدس می‌زدیم که انصار به صورت بسته و دفاعی کار می‌کند اما در عمل این‌گونه نشد و با توجه به بازی رو به جلوی انصار ،ما هم توانستیم بازی واقعی خود را به نمایش بگذاریم و گل‌های زیادی به ثمر برسانیم.
 
سرمربی تیم هما درباره پنج گلی که امیر منصوری مجد در این مسابقه به ثمر رساند بیان کرد : افزود: منصوری مجد یک مهاجم گلزن و چارچوب شناس است که البته در چند صحنه خودخواهانه کار کرد و می‌توانست هم‌تیمی هایش را صاحب توپ کند اما این خودخواهی مورد بدی نیست بلکه لازمه کار یک مهاجم است که تشنه گل باشد و خودخواهی امیر منصوری در برخی صحنه‌ها به این دلیل بود که او تشنه گلزنی است.
 
گائینی افزود: امروز حمید آبکار را به دلیل سرماخوردگی شدید در اختیار نداشتیم اما در این بازی فرصتی به سید رضا موسوی بازیکن 16 ساله‌مان دادیم که خود را نشان دهد و خوشبختانه در دقایقی که در میدان بود نمایش مثبتی داشت.
 
وی درباره بازی حساس هفته آینده تیمش برابر اتحاد خاطرنشان کرد : پیش‌بینی می‌کنم بازی هفته آینده برابر اتحاد بازی خوبی از آب در بیاید چون هر دو تیم به دنبال زیبا بازی کردن و بازی رو به جلو هستند و تلاش می‌کنیم در آن مسابقه هم به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcbasb8.rhbzspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما