سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : 17568
سرمربی تیم فوتبال انصار قم:

مقصر اصلی شکست تیم انصار قم داور بود

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال انصار قم گفت: مقصر اصلی شکست سنگین تیم ما در مسابقه برابر هما، داور بود.
مقصر اصلی شکست تیم انصار قم داور بود
به گزارش قم نیوز، مهدی صفری، پس از شکست سنگین تیمش برابر هما در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال قم اظهار کرد:  درست است که شش گل دریافت کردیم اما تیم ما امروز خوب کار کرد و تیم ما حداکثر توان خود را به کار گرفت اما نتوانستیم حریف داور شویم.
 
وی گفت : گل دوم و سوم هما آفساید بود و اگر آن  دو گل را دریافت نمی‌کردیم شیرازه تیم ما از هم نمی‌پاشید و می‌توانستیم برای گل مساوی بجنگیم.
 
سرمربی تیم انصار افزود: بازیکنان ما خوب کار کردند اما داوری ما همین است و در قم داوران خوب و توانا نداریم و همین باعث می‌شود تیم هایی مثل ما که کسی را ندارند تا از آن‌ها حمایت کند، از داوری ضربات سنگینی دریافت کنند و مثل بازی امروز متضرر شوند.
 
صفری در مورد اعتراض حسین عباس‌آبادی بازیکن تعویض شده انصار در اوایل نیمه دوم ابراز کرد: عباس‌آبادی مشکل آمادگی جسمانی دارد و در آن دقایق با توجه به نیاز تیم ، وی را تعویض کردیم که او هم از کوره در رفت اما به طور یقین با این بازیکن برخورد می‌شود و  به بازیکنان بی‌نظم باج نمی دهم.
 
وی خاطرنشان کرد : بازی بعدی ما مقابل تیم مدعی سفیر گفتمان است و متأسفانه چند بازیکن اصلی خود را برای این بازی در اختیار نداریم اما باید تیم را برای مسابقه بعد بازیابی کنیم و به فکر آینده باشیم.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcg7n9q.ak9u34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما