سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 17560
در لیگ برتر فوتبال قم

هما، انصار قم را شش‌تایی کرد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال هما در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال قم با شش گل انصار را از پیش رو برداشت.
هما، انصار قم را شش‌تایی کرد
به گزارش قم نیوز، در ادامه هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان قم تیم هما در ورزشگاه تختی قم مقابل انصار با حساب شش بر صفر به پیروزی رسید تا امتیازات خود را در جدول رده‌بندی دو رقمی کند.
 
گل‌های تیم هما را در این مسابقه امیر منصوری مجد در دقایق 45 ، 62 ، 69 ،78 و 3 + 90 و  سید مرصاد هاشمی در دقیقه 83 به ثمر رساند.
 
سعید باهنر داور وسط این بازی بود و  حسین عباس خانیان ،مهدی محمدی و سید مهدی حسینی وی را در امر قضاوت یاری کردند.
 
هما در این بازی با ترکیب حسن بداقی، مهدی یگانه (67 – حامد روحانی)، مهدی ولی زاده ، رضا پیروزی، علی خورسند ،مرتضی حبیب نژاد ، امیر منصوری مجد، عمری کیبونکه (77 – سید رضا موسوی)، روح‌الله باقری، سید ابوالقاسم راسخ(58 – سید مرصاد هاشمی) و سید مرتضی حسینی و تحت هدایت محرم گائینی به میدان آمد.
 
انصار نیز با ترکیب  ناصر محبی ، میثم ربانی، حسن اختری، صادق چهره قانی، رضا مهر فر، علی کردلو(71 – مهدی ایمانی نژاد) ،محمد اصل، مجید اسفندیاری، مصطفی جعفریان، رضا ترابی و  حسین عباس‌آبادی (51 – عباس مرادی) و مربیگری مهدی صفری راهی میدان شد.
 
در نیمه نخست دو  تیم حملات پراکنده‌ای را روی دروازه هم ترتیب دادند اما در این بین کفه ترازو به سود مشکی پوشان هما سنگین تر بود و اگر درخشش ناصر محبی دروازه‌بان انصار در دقایق ابتدایی بازی با انجام دو فوق واکنش نبود ، انصار خیلی زود در برابر حملات هما تسلیم می‌شد.
 
درحالی‌که دو تیم آماده پایان نیمه نخست می‌شدند اشتباه مدافعان انصار در آفسایدگیری با فرار امیر منصوری مجد از سمت راست توأم شد و او در مصافی تک به تک با ناصر محبی ضربه‌ای را به سمت دروازه انصار شلیک کرد که پس از برخورد با تیرک دروازه و یکی از مدافعان حریف به گل نخست هما تبدیل شد.
 
در دقیقه 62  پاس استثنایی علی خورسند به پشت مدافعان انصار ، بار دیگر منصوری مجد را با محبی تک به تک کرد که منصوری به راحتی گل دوم تیم هما را به ثمر رساند.
 
هفت دقیقه بعد باز هم علی خورسند در نقش گل ساز ظاهر شد و پاس عرضی و زمینی وی با ضربه ساده امیر منصوری به سومین گل هما مبدل شد تا منصوری مجد هت تریک خود را در این بازی کامل کند.
 
اما این پایان کار نبود و در دقیقه 78 این بار مرتضی حبیب نژاد پاسی مشابه پاس خورسند در صحنه قبل را به سید مرصاد هاشمی بازیکن تازه‌وارد همایی‌ها داد و هاشمی به سادگی تیمش را چهار گله کرد.
 
در دقایق پایانی تیم انصار که کاملاً تسلیم شده بود در دفاع آشفته و سرگردان عمل می‌کرد و به صورت پی در پی به مهاجمان هما فضا می‌داد.
 
در دقیقه 83 امیر منصوری مجد پس از جا گذاشتن دو مدافع انصار از جناح راست ، با ضربه‌ای دقیق به گوشه دروازه برای پنجمین بار دروازه انصار را گشود.
 
در ثانیه‌های پایانی مسابقه ، در صحنه‌ای که خطا کردن لزومی نداشت ، ناصر محبی دروازه‌بان انصار در محوطه جریمه روی مهاجم حریف خطا کرد ، پنالتی داد و اخراج شد و ضربه پنالتی را امیر منصوری مجد وارد دروازه کرد.
 
در این بازی ، بازیکنان و کادر فنی تیم انصار به شدت نسبت به عملکرد داور مسابقه معترض بودند و داور را مقصر باخت سنگین خود می‌دانستند.
 
شاید انصار بخواهد شکست شش گله‌اش را به گردن تیم داوری بیندازد اما نگاه منصفانه به بازی تنها نشانگر این است که دریافت شش گل نمی‌تواند ربطی به یکی دو اشتباه بی‌تأثیر داوری داشته باشد.
 
انصار در روزی که بازی را خوب آغاز کرد در بدترین دقیقه ممکن در نیمه نخست گل خورد و در نیمه دوم نه تنها برنامه‌ای برای گلزنی نداشت بلکه در خط دفاع هم با مشکلات فراوانی روبرو بود.
 
در مقابل هما نیمه دوم را فوق‌العاده به پایان برد و آن‌ها باید این پیروزی را به طور ویژه مدیون علی خورسند هافبک میانی شماره 8 خود باشند که روزی عالی را پشت سر گذاشت.
 
امیر منصوری مجد هم در این بازی به عنوان مهاجم هدف پنج گل زد و یک توپ هم به تیرک دروازه انصار زد و البته شاید اگر کمی از خود گذشتگی داشت تیمش گل‌های بیشتری هم به ثمر می‌رساند.
 
روح‌الله باقری و سید مرصاد هاشمی از هما و صادق چهره قانی و مصطفی جعفریان از انصار اخطاری‌های این بازی بودند ضمن این که ناصر محبی دروازه‌بان انصار به دلیل خطا روی مهاجم حریف در موقعیت گل اخراج شد و پس از آن حسن اختری مدافع انصار به دلیل اعتراض به داور مسابقه به طور مستقیم از زمین اخراج شد.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdciuwaz.t1ayq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما