يکشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : 1757
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع):

بسیج مدافع ولایت است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع)، گفت: بسیج مدافع ولایت و اسلام است و در دفاع از ارزش های اسلامی قدم بر می دارد.
بسیج مدافع ولایت است
به گزارش قم نیوز، سرهنگ محمدحسین محمود آباد ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: اخلاص و فداكاری بسیج ناشی از ایمان و آگاهی او است كه در دفاع از آرمان های اسلامی از جان خویش می گذرد.

وی افزود: امروز دنیا در حال تحول است و سركردگان استكبار اعتراف كرده اند كه باید ریشه ملت ایران و اسلام را بخشكانند چرا كه این افراد با اساس و ریشه ملت ایران مشكل دارند.

وی با اشاره به سی و دومین سالگرد تشكیل بسیج در كشور ایران گفت: بسیج ۲۰ میلیونی بنا بر فرمایش امام راحل در سال ۱۳۵۸ تشكیل شد، بسیجی كه تداوم دهنده اندیشه و راه امام راحل است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) افزود: بسیجی بدهكار به هیچ حزب و قشری نیست و تنها از ولی امر مسلین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تبعیت می كند.

محمود آبادی خاطر نشان كرد: بسیج در تمام مناسبات ملی و مذهبی در طول سال برنامه دارد و در هفته بسیج ۳۸ برنامه در حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج امام رضا (ع) برگزار می شود.

وی، غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگر، برگزاری دعا ندبه ، وبلاگ نویس، برگزاری مسابقات فرهنگی، اجرای میثاق نامه بسیج، یادواره شهدا، جلسات اخلاقی، همایش كوهپیمایی، پیاده روی تا جمكران و تجلیل از بسیجیان نمونه را از جمله برنامه های هفته بسیج برشمرد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcb.sb8urhbzziupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما