سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۷
کد مطلب : 22278

سپاه حامی مظلومان و دشمن ظالمان است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) قم با اشاره به اینکه ماموریت‌های سپاه مرزی ندارد، گفت: سپاه حامی مظلومان عالم و دشمن ظالمان است.
سپاه حامی مظلومان و دشمن ظالمان است
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، محمدرضا موحد با اشاره به سالروز تشکیل سپاه اظهار داشت: سپاه نهادی است که با پایه مردمی و دستور امام راحل در مقابل تهدیدات دشمنان تاسیس شد.

وی با اشاره به سخن امام(ره) که فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود ابراز داشت: این جای خوشحالی دارد که در سازمانی خدمت می‌کنیم که امام این گونه جمله‌ای در رابطه با آن می‌گوید و باید قدر این فرصت را بدانیم و خودمان را بسازیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ناحیه امام رضا(ع) گفت: سپاه در انقلاب، دفاع مقدس و همچنین بعد از آن توانست اقدامات مورد نیاز انقلاب و نظام را انجام دهد.

وی ادامه داد: سپاه باید به گونه‌ای کار کند که آن تاثیر مثبت را بر روی دیگر سازمان‌ها در داخل کشور و دیگر جوامع اسلامی در دنیا بگذارد و آن موجودیت اصلی انقلاب اسلامی را برای دیگر کشورها نشر دهد.

موحد با اشاره به ماموریت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: ماموریت‌های سپاه دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که ماموریت‌های سپاه مرزی ندارد و در هر جایی از این کره خاکی که نیاز باشد سپاه وارد عمل می‌شود و نقش خود را ایفا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سپاه از مظلومین دفاع کرده و با ظالمین و مستکبرین عالم مقابله می‌کند، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه داخلی و حوزه خارجی نقش خود را ایفا می‌کند و هر گروهی که در مقابل صهیونیسم ایستادگی کند سپاه از آنها پشتیبانی می‌کند.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaaunu.49nu015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما