يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : 23440

عزم ملی همان نیروی عظیم بسیج است

قم نيوز : قم نیوز:فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) گفت: عزم ملی یعنی نیروی عظیم بسیج که حقیقتا همیشه و در همه جا پشتوانه اسلام است.
عزم ملی همان نیروی عظیم بسیج است
به گزارش قم نیوز، محمدرضا موحد با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: شهدا با دادن جان خود در راه اسلام و کشور نمونه‌های عملی مدیریت جهادی هستند که باید همیشه و همه جا به یاد آنها بود و در تمام کارها از آنها الگو گرفت.

وی اخلاص و خدمت رسانی را دو ویژگی مهم مدیریت جهادی عنوان کرد و ابراز کرد: اخلاص ویژگی باطنی مدیریت جهادی و خدمت رسانی به مردم جلوه خارجی آن است که بارها مورد تاکید و سفارش امام راحل و مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) با بیان اینکه کار را برای رضای خدا انجام دادن یک الگوی عملی مدیریت جهادی است خاطرنشان کرد: اکنون هم درحال جنگ هستیم و همه باید کمک کنیم همانند سال‌های دفاع مقدس از این میدان با شکست دشمن سربلند خارج شویم.

وی با اشاره به اینکه کار فرهنگی باید دارای اثر بخشی بوده و برد داشته باشد افزود: در اجرای برنامه‌های بسیج باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد.

موحد در پایان با اشاره به اهمیت فعالیت در عرصه جنگ نرم تصریح کرد: باید فرهنگ شهادت که الگو گرفته از امام حسین(ع) است را حفظ کنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccx0qi.2bq108laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما