سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 17576
سرپرست شهرداري منطقه سه قم:

بوستان ارغوان ويژه بانوان به زودي افتتاح مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست شهرداري منطقه سه قم از بهره برداري بوستان ارغوان به عنوان دومين بوستان ويژه بانوان در منطقه سه قم خبر داد.
بوستان ارغوان ويژه بانوان به زودي افتتاح مي‌شود
به گزارش قم نیوز، سيد محمد موسوي منش با اشاره به اتمام عمليات احداث بوستان ارغوان كه دومين بوستان ويژه بانوان قم به شمار مي‌رود اظهار كرد: با توجه به اينكه در منطقه سه و در قسمت شمالي شهر شاهد عدم وجود فضاهاي مخصوص بانوان بوديم با دستور شهردار كلانشهر قم عمليات اجراي بوستان ارغوان كه در دست اقدام بود به عنوان بوستان بانوان در دستور كار قرار گرفت.
وي با اشاره به موقعيت جغرافيايي و منطقه‌اي اين بوستان بيان كرد: با توجه به جمعيت منطقه،‌ بسياري از بانوان مي‌توانند با يك پياده روي كوتاه به اين بوستان برسند و قطعا اين بوستان مورد استقبال خوبي قرار مي‌گيرد.
سرپرست شهرداري منطقه سه خاطرنشان كرد: در اين بوستان تمام تلاش و دقت انجام شده است كه مباحث مربوط به پيشگيري از وقوع جرم به وسيله طراحي محيطي لحاظ شود.
وي تاكيد كرد: شرايط اين بوستان به گونه‌اي ايجاد شده كه بانوان در اين بوستان احساس امنيت داشته و جلوي بروز هرگونه مشكل گرفته شده است.
موسوي منش يادآور شد: اين بوستان به ست‌هاي ورزشي، مسيرهاي مجهز پياده روي، سرويس بهداشتي، فضاي سبز مطلوب و... مجهز شده است.
وي با اشاره به اهتمام و توجه به مسيرهاي دسترسي به اين بوستان بيان كرد: براي اهال دسترسي به اين بوستان از كوچه اصلي رعايت شده و تابلوهاي راهنما براي بوستان تهيه شده است.
سرپرست شهرداري منطقه سه قم وسعت اين بوستان را هزار و 200 متر مربع اعلام كرد و گفت:‌ براي بهسازي و آماده سازي اين بوستان چهار ميليارد ريال اعتبار هزينه شده است.

انتهاي پيام/ 125
https://qomnews.ir/vdcfvtdy.w6deeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما