سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 17785
رئیس هیئت ووشوی استان قم:

3 ووشوکار قمی جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کردند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت ووشوی استان قم از موفقیت 3 ووشوکار قمی در کسب مجوز حضور در اردوی تیم ملی ووشوی کشورمان خبر داد.
3 ووشوکار قمی جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کردند
به گزارش قم نیوز، مهدی اردستانی امروز اظهار داشت: هیئت ووشوی استان قم موفقیت‌های خوبی در رقابت‌های اخیر قهرمانی ووشوی مردان و بانوان کشور به دست آورد و خوشبختانه توانست یکی از استان‌های مدال‌آور این دوره باشد.
 
وی ادامه داد: ما در هر 2 بخش تالو و ساندا، تیم‌های مردان و بانوان قم را به رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور اعزام کردیم و به لطف خدا و با همت و تلاش تک تک ووشوکاران اعزامی به این پیکارها، توانستیم سه مدال رنگارنگ این رقابت‌ها را کسب کنیم.
 
رئیس هیئت ووشوی استان قم افزود: ووشوکاران زن و مرد اعزامی هیئت قم به پیکارهای قهرمانی کشور توانستند 2 نشان برنز و یک مدال نقره این پیکارها را از آن خود کنند در حالی که یک نشان نقره و یک برنز سهم تیم آقایان و یک نشان برنز سهم تیم بانوان قم بود.
 
وی یادآور شد: انگیزه کسب مدال از مسابقات ووشوی قهرمانی کشور و همچنین تلاش برای نشان دادن توانمندی و قابلیت‌های خود به کادر فنی تیم ملی ووشوی رده سنی بزرگسالان کشورمان به منظور عضویت در تیم ملی مهم‌ترین انگیزه‌ای بود که ووشوکاران قمی را تا کسب مدال از این دوره از رقابت‌های قهرمانی کشور پیش برد و قم به سه مدال نقره و برنز این پیکارها دست پیدا کرد.
 
اردستانی اظهار داشت: این در حالی است که تیم‌ ملی ووشوی رده سنی بزرگسالان کشورمان در سال آینده رقابت‌های مهمی در عرصه برون‌مرزی پیش‌ روی دارد و فدراسیون ووشو و کادر فنی تیم ملی تلاش می‌کنند با هدف کسب مدال از بازی‌های آسیایی و همچنین مسابقات قهرمانی آسیا و جهان، برترین‌های این رقابت‌ها را به اردو دعوت کنند.
 
وی عنوان کرد: موفقیت سه ووشوکار قمی در کسب مدال از مسابقات ووشوی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور در حالی رقم خورد که این سه ووشوکار در بخش‌ ساندا با کسب مقام‌های دوم و سوم و نشان‌های نقره و برنز به کار خود در پیکارهای این دوره پایان دادند.
 
رئیس هیئت ووشوی استان قم با اشاره به نخستین مدال کسب شده تیم هیئت قم در بخش آقایان اظهار داشت: در مسابقات ووشوی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که در لرستان و در شهر خرم‌آباد برگزار شد در وزن 56 کیلوگرم مرتضی خدابنده‌لو از تیم اعزامی هیئت قم با وجود شایستگی و لیاقتی که برای رسیدن به دیدار نهایی و حتی کسب مدال طلا داشت در نهایت بعد از نمایندگان زنجان و مازندران به مقام سوم و نشان برنز رسید.
 
وی خاطرنشان کرد: در حالی که تیمی آماده متشکل از چهره‌های موفق ووشوی قم نیز برای کسب موفقیت به این پیکارها اعزام شد یکی از اعضای آن امیر نجفی‌پور در وزن 60 کیلوگرم بود که این ووشوکار ارزنده فقط در دیدار نهایی بدشانسی آورد و مسابقه را به سعید شیبک از سیستان و بلوچستان واگذار کرد و نایب قهرمانی کشور را به ارمغان آورد.
 
اردستانی عنوان کرد: همچنین در این دوره از رقابت‌ها در بخش بانوان نیز تیم اعزامی هیئت ووشوی استان قم توانست با کسب یک نشان برنز به کار خود پایان دهد در حالی که این مدال را معصومه شفایی در اجرای فرم جین‌شو به دست آورد.
 
وی اظهار داشت: در وزن دوم این دوره از مسابقات ووشوی قهرمانی دختران نوجوان کشور که تنها نشان برنز برای تیم ووشوی قم به دست آمد، معصومه شفایی دختر آینده‌دار ووشوی قم با وجود ارائه حرکات دیدنی و بعد از زهرا کیانی از اصفهان و روژین برین از گلستان در جایگاه سوم ایستاد و به مقام سوم و نشان برنز رسید.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdchmqnz.23nq6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما