قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در پیامی از حضور گسترده عزاداران در پیاده روی اربعین حسینی از حرم تا جمکران قدردانی کرد.
پيام تشكر استاندار قم از عزاداران اربعين حسيني در كربلاي معلي و قم مقدس
به گزارش قم نیوز، متن پیام تشکر استاندار قم به شرح زیر است:
«وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاء عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ»(آل عمران، 169)
مردم شریف و ولایتمدار استان قم! أعظم الله أجورکم!
ای مسافران کربلا که در این ایام پربرکت از شهر اهل بیت(ع) در مسیر صحن و سرای حسین گام نهادید و با پای پیاده دل و جان خود را به نور او جلا دادید، شما تأسی به امام سجاد(ع) و زینب کبری و صحابی بزرگ رسول خدا، جابر بن عبدالله انصاری کردید و قلب امام زمان (عج) را شاد نمودید.
قطعاًشما در ثواب شهیدان کربلا سهیم هستید؛ زیرا جابربن عبدالله در فراز پایانی زیارتنامه‎اش گفته است: «سوگند به آن خدایی که محمد(ص) را به حق برگزید و مبعوث کرد! ما نیز در آنچه شما شهیدان در آن وارد شده‎اید، شریک هستیم.
نیت شما عاشقان حسین (ع) هم جز این نبوده است. چه آنان که به کربلا سفر کردند و چه آنان که با پای پیاده از حرم حضرت معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران در عصر اربعين به عزاداري پرداختند .
آنچه در این میان بسیار قابل تحسین است، پیادهروی بانوان معتقد و مؤمنه قم بود که رئیس محترم جمهور در هیأت دولت بسیار از ایمان، همت، شجاعت و نقش بانوان قم در انقلاب اسلامی تجلیل کردند.
شما با زینب کبری عهد بستید که با عفاف و حفظ شرف و دیانت، چهره شهرتان را حسینی سازید و آن را ممتاز سازید که:
«وَلَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرَى آمَنُواْ وَاتَّقَواْ لَفَتَحْنَا عَلَيْهِم بَرَكَاتٍ مِّنَ السَّمَاء وَالأَرْضِ»(اعراف، 96)
سزاوار است از برپا کنندگان مراسم کمال قدردانی و تشکر را بنمایم و از سپاه، نیروی انتظامی و بسیج استان، که امنیت و آرامش خانوادههای زائران و عزاداران حسینی را تأمین کردند، سپاسگزاری کنم.
خدایا باران رحمت خود را بر مردم با ایمان و با تقوای قم نازل گردان!
پروردگارا دلهای مردم پاک این دیار را مملو از محبت و عطوفت و مهربانی و ایمان قرار بده!
                                                                                                    خدمتگزار شما، استاندار قم
محمد صادق صالحی منش

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcgq79q.ak9uz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما