چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : 17827
در مصاف با فیروزآباد شیراز/

ماهان تندیس قم به دومین پیروزی در لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور دست یافت

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم موفق به کسب دومین پیروزی متوالی خود در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه های کشور شد.
ماهان تندیس قم به دومین پیروزی در لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور دست یافت
به گزارش قم نیوز، در هفته دوم از فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور شامگاه سه‌شنبه سوم دی ماه تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم در دیداری حساس به مصاف تیم فیروزآباد شیراز رفت، مسابقه‌ای که در خانه حریف به انجام رسید و با نتیجه پرگل 4 بر 1 به سود تیم ماهان تندیس قم خاتمه پیدا کرد تا نماینده قم به دومین برد متوالی خود دست یابد.
 
در این رقابت تماشایی و پرگل که در حضور دختران و بانوان فوتبال‌دوست قمی در ورزشگاه اختصاصی تیم فیروزآباد شیراز به انجام رسید آزاده قمری و زهرا فتاحی هر کدام یک بار موفق به گشودن دروازه تیم میزبان شدند و سمیه رمضانی که ستاره‌ تیم ماهان تندیس قم در این دیدار بود دو بار گلزنی کرد.
 
این پیروزی برای تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم در حالی به دست آمد که این تیم در هفته نخست از فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور روز سه‌شنبه نوزدهم آذر ماه در دیداری خانگی به مصاف تیم دادگر کرمان رفت، مسابقه‌ای که در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم به انجام رسید و با نتیجه جالب توجه 8 بر 1 به سود تیم ماهان تندیس قم پایان یافت.
 
در آن مسابقه آزاده قمری و زهرا فتاحی ستاره‌های تیم ماهان تندیس قم بودند که هر کدام موفق به زدن سه گل شدند و 2 گل دیگر توسط نسرین اکبری و شادی بهرامی وارد دروازه حریف شد تا با احتساب این دو پیروزی، در حال حاضر تیم ماهان تندیس قم صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه های کشور باشد.
 
در حالی که پیش از این پنج تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم، خرم بید شیراز، دادگر کرمان، فیروزآباد شیراز و هیئت فوتبال اصفهان برای حضور در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه های کشور اعلام آمادکی کرده بودند، این رقابت ها بدون حضور تیم های خرم بید و هیئت اصفهان انجام می شود.
 
بدین ترتیب رقابت‌ها به شکل رفت و برگشت برگزار می شود تا تیم قهرمان این فصل از رقابت‌ها تعیین شود، ضمن اینکه ماهان تندیس قم بعد از پیروزی برابر دادگر کرمان در هفته اول و همچنین بعد از استراحتی که در هفته دوم داشت، در هفته سوم از دور رفت این دوره از رقابت‌ها در میهمانی تیم فوتبال بانوان فیروزآباد شیراز به میدان رفت و صاحب برتری چهار بر یک شد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcefv8z.jh8fwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما